1 Laatst bewerkt door Lidwien (31-12-2007 18:31)

Onderwerp: Happy New Year! 2008

Voor het eerst een strik gemaakt! Hij is niet helemaal perfect, maar vind het super staan op zo'n taart! De taart is gevuld met banketbakkersroom, jam en dan botercreme. Dit was m'n vijfde taartje. Helaas zitten de feestdagen er weer op dus de zesde zal nog een tijd op zich laten wachten :(.

Allemaal een fijne jaarwisseling gewenst! En een gelukkig 2008.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-EMPNOIZL.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-UQHMOVQL.jpg

2

Re: Happy New Year! 2008

mooie strik!!!!!

3

Ziet er mooi uit!!!

Op zoek naar leuke hebbedingetjes, kijk eens op mijn site! Cakes by Bien heeft ook een FB pagina, zo ben je altijd op de hoogte!

4

Mooi strik zeg! Giga leuk!

Groetjes Tweety!

5

Leuk gedaan zeg... staat ook erg chique, zo'n mooie grote strik op een vierkant.

Enne... je vind vast wel een aanleiding om gauw weer iets te maken, weet ik zeker ;)

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

6

Mooie taart en een super strik.
Heb er meteen een vraagje over: heb je fondant of marsepein gebruikt voor de strik? En hoe lang heb je het laten drogen? Die van mij is al twee keer ingezakt...

Groetjes, Renate

ps. je vindt vast gauw weer gelegenheid tot het knutselen van een taartje..

7

renate schreef:

Mooie taart en een super strik.
Heb er meteen een vraagje over: heb je fondant of marsepein gebruikt voor de strik? En hoe lang heb je het laten drogen? Die van mij is al twee keer ingezakt...

Ik heb fondant gebruikt (niet Ballina, want dat is te zacht). Samen met tylose. Ik heb het al met al best lang laten drogen, maar binnen een paar uur zijn de lussen al droog en kan je in principe verder gaan met de randjes en dergelijke. Ik heb het in totaal drie dagen gedaan. Suc6 met de lussen!

8

Super zeg! Wat is je strik mooi vol!

Groetjes, Ria
"Le talent, ça n'existe pas, le talent, c'est avoir l'envie de faire quelque chose."

9

prachtig, en een superstrik!