Onderwerp: "enquete" over webwinkel taartdecoratiespullen
Hallo dames (en evt. heren),
Aangezien er plannen liggen om een webwinkel te beginnen zit ik met wat vragen over de volgende onderwerpen:
Kleurstof - ik kan kleurpasta's inkopen in alle kleuren van de regenboog. De pasta is niet echt vloeibaar, je moet het met coctailprikkertje eruit halen. Het kleurt erg goed (en mooi!) en is uitermate geschikt voor icing, marsepein en fondant. Het punt is dat er 2 maten te krijgen zijn, 10 gram en 25 gram. Het prijsverschil is niet zo heel groot, maar ik weet uit ervaring dat je al heel lang doet met 10 mg. Dus is de vraag, zouden jullie dan 10 of liever 25 mg gaan kopen of is het handiger om ze allebei te gaan voeren? Daarbij wil ik niet alle kleuren aanbieden, maar meer een kleur of 7 Ã 8.
Verzendkosten - wat zouden jullie "overhebben" voor het verzenden en verpakken van de spullen, want ik weet uit ervaring dat dat gewoon vrij duur is. Je zit zo aan een kilo en deze spullen passen nu eenmaal niet door de brievenbus :-( dus dat is toch een kostenpost
Assortiment - ik zit te denken aan een aantal spullen, niet te veel (ik woon ook niet zó groot ) en dat zijn bijv.
biscuitmix
mix om botercreme (witte) mee te maken
eiwitpoeder
glucosestroop
marsepein
fondant
kleurstof
kleurpoeder in metallic zilver en goud
poedersuiker
maar zijn er spullen die jullie hierin missen of overbodig vinden bijvoorbeeld? Ik hoor het heel graag.
Alvast bedankt voor jullie reacties en ik hoop dat eea snel van de grond kan gaan komen!!
Groetjes, Inge
Deleukstetaartenshop & Taartopmaat