1 Laatst bewerkt door mascha (01-01-2008 15:29)

Onderwerp: allemaal cakejes en koekjes in december :)

edit Jozien: dit is een 'ouwetje'!

toch maar alles even laten zien:
15 pokemon cupcakes en 15 meisjes (een traktatie in een klas). Die van de dames zat vol glans en glitterpoeders :D (maar dat zie je nooit zo goed op de foto)
http://www.mijnalbum.nl/Foto-QYAAW34A.jpg
Voor dezelfde opdrachtgeefster: 30 kerstkoekjes wilde ze: ook met veel glanspoeders (goud en sparkles)
http://www.mijnalbum.nl/Foto-L6PV3SGP.jpg
En dan nog winnie cakejes voor m'n vriend op z'n verjaardag (1e kerstdag). Met die handige SILICONEN ;) bakvorm van de Lidl. Het bekleden viel vies tegen (met al die kleurtjes)
http://www.mijnalbum.nl/Foto-W6MA74RR.jpg

Mijn website: Presentaart

2

Re: allemaal cakejes en koekjes in december :)

De winniecakejes zijn fantastisch mooi ! De andere ook maar deze vind ik echt geweldig , te mooi om er van te eten !

3

jeetje is vind ze allemaal super...je koekjes zien er prachtig uit...en je cakejes van winnie...in 1 woord geweldig...

groetjes Saskia
www.taartenmeer.nl

4

die had je niet samen mogen plaatsen hoor want iedereen gaat verliefd worden op de pooh-collectie (terwijl de andere ook heel mooi zijn)

5

Wat een mooie cakejes en koekjes! De winnie cakejes zijn helemaal super gelukt!

6

OHHHHHHHH mascha wat mooi ! Ik ben helemaal weg van Teigetje en wat een prachtige kerstkoekjes. heel knap kan ik noooooit met mijn bibber handjes :)

7

Jee, wat leuk! Ik ben natuurlijk helemaal gek van die pooh! Wat kijkt ie lief. En knorretje en Teigetje, ook zo schattig.

Ow je hebt nog meer cakejes staan ;) Ook leuk....

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

8

geweldig zeg!!!! echt om op te vreten...hihi

groetjes Charlene

9

alles is mooi maar die pooh en teigetje en knorries zijn echt geweldig!!!!!!

10

Wat zijn ze fantastisch! Zo prachtig bekleed. Maar ook je koekjes zijn super!!!

Groetjes, Rianne
Wil je mijn taarten bekijken? www.taartdoos.haaralbums.nl

11

die winnie cakejes zijn echt ongelofelijk! tijgertje moet nogal een werk geweest zijn zeg.
je kerstkoekjes zijn schitterend en je cakejes vind ik ook erg leuk

website : www.detaartenfee.be
het boek van de taartenfee verschijnt op 1 november 2010

12

Wauw, je hebt ze wel in de volgende van mooi naar SUPERmooi gezet, wat zijn die pooh-cakejes leuk, knap gemaakt hoor!

Op zoek naar leuke hebbedingetjes, kijk eens op mijn site! Cakes by Bien heeft ook een FB pagina, zo ben je altijd op de hoogte!

13

Bien schreef:

Wauw, je hebt ze wel in de volgende van mooi naar SUPERmooi gezet, wat zijn die pooh-cakejes leuk, knap gemaakt hoor!

Haha, dat zou betekenen dat ik beter word ;) Ik heb ze namelijk in volgorde van maken gezet :lol:

Knorretje was eigenlijk nog het lastigst (?) Die oren moesten echt precies over de oren en dat was een heel lastig hoekje om te snijden. De ene is ook iets te plat geworden (de onderste). Ik vond Pooh een beetje saai, maar wel lekker makkelijk, en z'n hoofd is nou eenmaal maar 1 kleur (en zwart dan)... :)

14

Ik zit hier met hele grote ogen te kijken :lol: Oh wat is alles mooi geworden. En die koekjes wat een werk. De gezichtjes van de Disney figuren ontzettend mooi geworden en wat leuke pokemon cupcakejes en die bloemen natuurlijk ook.....:thumb:

Groetjes, Manika
www.taartenvanmanika.nl

15 Laatst bewerkt door Flien (02-01-2008 17:51)

:D vindt die pooh gewoon te cute! :o waar komt die geweldige bakvorm vandaan en hebben ze die nog :D?

:o woeps ik lees al bij de lidl, is het al lang terug dat je hem hebt gekocht ;) ?

16

Flien schreef:

:D vindt die pooh gewoon te cute! :o waar komt die geweldige bakvorm vandaan en hebben ze die nog :D?

:o woeps ik lees al bij de lidl, is het al lang terug dat je hem hebt gekocht ;) ?

Uuhm ja, dat was toen met al die bakspullen. Ze hadden ook nog hele leuke mickey vormen, en ook grote. Ik denk toch wel een maand of anderhalf geleden. Hier hebben ze niet meer in ieder geval.
Stond wel te twijfelen, want hoe vaak gebruik je ze nou? Het zijn niet echt veelzijdige vormen zeg maar, maar vond ze zo super schattig :D :Y

17

mascha schreef:
Flien schreef:

Uuhm ja, dat was toen met al die bakspullen. Ze hadden ook nog hele leuke mickey vormen, en ook grote. Ik denk toch wel een maand of anderhalf geleden. Hier hebben ze niet meer in ieder geval.
Stond wel te twijfelen, want hoe vaak gebruik je ze nou? Het zijn niet echt veelzijdige vormen zeg maar, maar vond ze zo super schattig :D :Y

Ooh zonde dat ik niet ben gaan kijken :/ was die dag wat druk etc en dacht ach bakblikken gebruik ik nooit. :D wijze les voor volgende keer.

leuk zijn ze hoor..
vooral de meisjes cupcakes en de koekjes , wouwie..
hebben winnie ne knorretje expres geen wenkbrauwen bij die ene twee?

Neem even een kijkje op:
http://joytaart.come2me.nl/

19

Wauw wat prachtig allemaal gemaakt!!! :thumb:

Groetjes van Jette

20

Ik zal niet meer zeuren over je afwezigheid... ;)

... nooit meer...

Prachtig zijn ze... :Y

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

21

OOOOO, die tijgetje is echt om op te vreten. :D
Zijn vriendjes ook trouwens. :Y
De rest is ook mooi, maar die zijn echt supercute. :D

22

Fantastich!
ik weet niet wat ik nou het mooiste vind, ik ben gek op winnie maar ook op meisjesroze! de kerstkoekjes zijn ook super, ik hou daarnetgen totaal niet van pokemon maar toch vind ik die ook mooi.

Gezondheid gaat met de jaren, maarwijsheid komt met de jaren!

23

Heel leuk al die cakejes. De koekjes zijn prachtig! En die Winnie en zijn vriendjes zijn helemaal wow!

Groetjes, Ria
"Le talent, ça n'existe pas, le talent, c'est avoir l'envie de faire quelque chose."

24

joycemvpepper schreef:

leuk zijn ze hoor..
vooral de meisjes cupcakes en de koekjes , wouwie..
hebben winnie ne knorretje expres geen wenkbrauwen bij die ene twee?

Wat grappig dat je de eerste bent die het opmerkt :)
Ik had het inderdaad expres gedaan, om even te kijken of het nou

25

:D Gods net een zoekplaatje hahah, nu je zo zegt zie ik het pas ja. :d en ik draag nog wel een bril!
Persoonlijk vindt ik ze met wenkbrauwer mooier ;) lijken ze net iets wakkerder