Onderwerp: Hallo allemaal
Hallo Allemaal,
Wat een geweldig leuke site is dit. Vooral het forum. Sinds ik hem een week geleden ondekt heb, kijk ik bijna iedere dag wel even naar de leuke creaties van iedereen.
Ikzelf deed af en toe met een gelegenheid een cake bakken en een beetje versieren met vooral poedersuikerglazuur en wat snoepjes en dat zag er best grappig uit. Nu werd mijn zoontje met 2e kerstdag 5 jaar en is grote fan van Thomas de Trein en wilde natuurlijk een Thomas cake. Vorig jaar had ik een gewone cake versiert met glazuur,snoepjes en met een glazuurstift een treinrails erop gemaakt. Daar had ik van papier en treintje op laten rijden. Nu wilde ik wat anders en door op internet te googleen, kwam ik op deze site terecht. Wat ideetje afgekeken en in de shop vond ik een 3d treinvorm. Die wilde ik hebben. Samen met wat marsepein besteld. Ik dacht; het ziet er allemaal vrij gemakkelijk uit en ik ben van het type, iets zien en denken dat ik dast ook kan. Het viel best wel tegen, want het vraagt best wel oefening(maar dat weten jullie natuurlijk al). Ik heb ook veel bewondering voor de creaties die ik hier zie. Rond half 1 's nachts was mijn cake eindelijk klaar.....Echt tevreden was ik nog niet, maar de volgende ochtend, zag hij er toch best aardig uit en mijn zoon.......Die vond hem geweldig. Als het me leukt plaats ik staks een foto op het forum. Ik vond het erg leuk om te doen en ga het zeker vaker doen. Zoiezo moet mijn zoon natuurlijk nog trakteren op school na de vakantie......
Groetjes en veel pakplezier allemaal, Natasja