Onderwerp: eindelijk aangedurft
het maken van koekjes en dan vooral het decoren met icing. Om
*Tovertaartjes: ik tover het taartje van je dromen*
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » eindelijk aangedurft
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
het maken van koekjes en dan vooral het decoren met icing. Om
ze zien er super uit......ik durf het ook nog niet aan......maar dit geeft wel moed....
Heb je citroensap bij de icing gedaan ? Dat geeft toch wel wat glans.
En wat zijn ze lief h
Mag ik ze gewoon zo mooi en leuk vinden, zonder glans enzo!
Ik vind ze super gelukt.
ok
nee dat moet niet hoor. maakt ook niet echt wezenlijk verschil, voor mezelf vind ik dat het dan soepeler gaat met lijntjes spuiten maar het kan ook zonder.
Wat zijn het mooie koekjes zeg! Welk koekjesrecept heb je gebruikt. De vorige keer dat ik koekjes maakte waren ze keihard. Dus wellicht kan ik jouw recept eens gebruiken?
ok
ze zijn echt heel mooi!
Heel mooi! De kleuren zijn ook prachtig!
Leuke koekjes,vooral de kleur paars is super.
Volgende keer maar wat citroensap erdoor want ze zullen nu wel bijna op zijn hihi.
groetjes,Natasja.
ze zien er mooi/lekker uit.....als ik mijn bestelling binnen heb dan ga ik ook aan de slag en hoop dat ze er net zo mooi uitzien!
even een vraagje tussendoor: hoe lang kan je de koekjes bewaren en hoe?
Ze zien er supergoed uit!!!!!!!!!!!!!!!
Leuk. Waar vinden we het recept van de koekjesfee?
Het is niet echt mijn hoor (het staat ook op mijn site bij het receptjes gedeelte) en hier ook ergens.
Ik heb het gewoon uit het PP boek maar het is een basisrecept wat eigenlijk het zelfde is als bovenstaande. Hoeveelheid bloem is ongeveer de som van suiker en boter en een eitje.
En het hoeft niet per s
Maar dan toch nog een vraagje ...hoe bewaar ik het beste die koekjes (luchtdicht of gewoon open) en hoe lang zijn ze houdbaar? En als je ze verpakt, hoe lang zijn ze dan nog lekker en worden ze niet zacht?
Maar dan toch nog een vraagje ...hoe bewaar ik het beste die koekjes (luchtdicht of gewoon open) en hoe lang zijn ze houdbaar? En als je ze verpakt, hoe lang zijn ze dan nog lekker en worden ze niet zacht?
groetjes Charlene
ze zijn prachtig!
Ik vind ze heel erg leuk geworden!
Charlene Ik stel mn vorige vraag nog eventjes in bakken en vullen ...misschien dat ze daar eerder kijken om te antwoorden
Charlene Ik stel mn vorige vraag nog eventjes in bakken en vullen ...misschien dat ze daar eerder kijken om te antwoorden
is goed....want ik wacht nog steeds in spanning af op het antwoord;)
Wauwww prachtig mooi gedaan!!!! ooh echt zooo knap!!!
ohw wat zijn die lief zeg
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » eindelijk aangedurft