1

Onderwerp: toch even apart over de champagnevulling

Ondanks dat er in een aantal topics al gesproken werd over de champagne vulling, wil ik er toch nog even een apart topic aan wijden.
Mijn schoonouders waren onlangs 42 jaar getrouwd en ik had een taart gemaakt.
En dat vond ik een goede gelegenheid om de champagevulling (uit de recepten, dus niet de "simpele" versie) te maken.
Helaas kwam ik er net voor het einde van de decoratie achter dat ze die dag weg zouden zijn, en heb dus de taart ingepakt in de vriezer gezet.

Eergisteravond heb ik m eruit gehaald, en gister meegenomen naar mn werk waar iedereen druk aan het balansen was (en dan geen balansdag, maar de voorraden tellen...hihihi)

En ik had spijt als haar op mn hoofd dat ik m  meegenomen had want hij ging dus in 10 minuten tijd schoon op.... dit was er dus zoeen waarvan ik nog wel een 2e stukje had gelust.!!!
Voor herhaling vatbaar. Ook zoonlief (5) vond m heerlijk, dus hij is breed toepasbaar.

Kortom...PROBEER M ES!!!

2

Re: toch even apart over de champagnevulling

Kijk, ben ik toch blij mee dat je dit even meldt...mijn ouders zijn in februari 50 jaar getrouwd en de week ervoor ga ik bij Wendy een topsy Turvy maken...weet nu dus dat ik hem met een gerust hart in kan vriezen met deze vulling!! HAd je alleen champagnevulling gedaan of ook nog iets anders erbij?

Je hart fluitsert, luister goed!

3

Re: toch even apart over de champagnevulling

Nee...2 laagjes champagnevulling, en afgesmeerd met de "gewone botercreme" dus niet de mix van de shop.