1

Onderwerp: eerste cake

http://www.mijnalbum.nl/Foto-OUTCZY3B.jpg

Hallo Allemaal,

Ik heb mezelf net nog even voorgesteld op het andere gedeelte van dit forum. Maar graag wil ik hier mijn eerste creatie laten zien. Toen hij 's nachts (1e kerstdag) om half 1 eindelijk klaar was, was ik niet echt tevreden. Het vraagt aardig wat oefening om een mooie taart te maken (maar dat weten jullie natuurlijk allang). Ik heb veel bewondering voor jullie creaties. Ik dacht dat doe ik ook wel even. Tweede kerstdag was mijn zoon jarig dus voor hem een echte Thomas de trein cake geprobeert te maken. Gelukkig vond ik hem er uiteindelijk toch wel aardig uitzien en was mijn zoon helemaal tevreden......Dat is dan eigenlijk toch het belangrijkste. En ik ga zeker door met oefenen, dus wie weet zien jullie binnenkort nog meer creaties.
Ik heb de 3d trien uit de shop gebruikt, gebakken van een gewone cakemix en versiert met botercreme en marsepein.....

groetjes, Natasja

2

Re: eerste cake

mooi gedaan hoor ziet er prima uit voor een 1e trein

3

O, kan me voorstellen dat je zoon er blij mee was!
Gefeliciteerd nog he, met zijn verjaardag!

Leuk detail: die wielen van koek!

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

4

Mijn eerste echte taart was ook een trein! Ik vind je loc leuk geworden :Y !

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

5

Thomas is goed gelukt hoor! Heel goed gedaan, zeer zeker voor een eerste keer :Y!

www.detaartentantes.nl
Workshops en webshop taartdecoratie. Ook afhalen in Zwolle en Elburg!

6

mamatasja schreef:

Ik heb de 3d trien uit de shop gebruikt, gebakken van een gewone cakemix en versiert met botercreme en marsepein.....

groetjes, Natasja

Hihi verkopen ze nu ook al 3D trienen hier , hebben ze er ook om te komen kuisen of zo  :lol:
Ik word onnozel maar je tikfout deed me gekke dingen inbeelden.

De trein is goed gelukt met het bakken en de rest met marsepein of fondant gaat je ook nog goed af gaan.
Deze ziet er al erg mooi uit !

7

Zo zeg, en dat voor een eerste keer!! Ga zo door!! :thumb:
Nog gefeliciteerd met de verjaardag van je zoontje!

www.detaartentantes.nl
Workshops en webshop taartdecoratie. Ook afhalen in Zwolle en Elburg!

8

Knap gemaakt hoor! Hopelijk zien we nog veel van je!

9

Pfff, je eerste taart gelijk een 3d-treintaart!! :thumb:
Super gedurft, super gedaan!!
Op naar de volgende taart! :D ;)

10

Jij durft, voor een eerste project!! Knap gedaan hoor!!

Je hart fluitsert, luister goed!

11

Bedankt voor jullie leuke reacties. Zo blijf je trots op je eigen creaties. Vandaag een cupcake ontwerpen voor de schooltraktatie. Resultaat laat ik nog wel zien.
Enne.......wat die trienen betreft. Zulke tikfoutjes maak ik wel vaker. Meestal haal ik ze er wel uit, maar deze glipte er tussendoor. Kan me voorstellen dat je daar melig van word. Ik stuurde eens een mailtje naar mijn vriendin en vertelde van oude trienen in Simpelveld. Dat waren dus oude treinen op station Simpelveld (haha). Dat foutje moet ik nu soms nog aanhoren.

Groetjes, Natasja

12

je eerste project en meteen een 3d trein...super knap hoor..en hij is  toch hartstikke leuk geworden...van harte met je zoontje nog....

groetjes Saskia
www.taartenmeer.nl

13

Ik begrijp best dat je zoon hier heel blij mee was. Prima gedaan!

Groetjes, Ria
"Le talent, ça n'existe pas, le talent, c'est avoir l'envie de faire quelque chose."

14

ik vindt hem echt mooi!
Nog gefeliciteerd met je zoon!

Groetjes Tweety!