Onderwerp: Eerste kersttaart
Hoi allemaal,
Dit is mijn eerste bol/kersttaart. Was erg goed gelukt, alleen jammer dat de botercreme een vetrand op het karton achterlaat........nog een fijne 2e kerstdag allemaal en bedankt voor het kijken!

Bianca
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Eerste kersttaart
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Hoi allemaal,
Dit is mijn eerste bol/kersttaart. Was erg goed gelukt, alleen jammer dat de botercreme een vetrand op het karton achterlaat........nog een fijne 2e kerstdag allemaal en bedankt voor het kijken!

Hmmmmm, voor zo'n (volgens mij vreselijk leuke en strakke) taart zou ik 'm iets groter op het forum gezet hebben.... JE FANS WILLEN 'M ZIEN, VERGROOT!!!! 
Ja hihihi ik schrok er ook van maar bij deze, hij is aangepast!
Hij is lief
Een lieffie!
Jaaaaa, daar istie!! Een droppie! Mooi strak zeg!!! Denk niet dat iemand die rand gezien heeft, stonden natuurlijk al met een mes in de aanslag, hihi! 
Prachtige Kerstbol, Bianca!
Zo'n vetrand is mij nog niet overkomen, maar ik hou het nu wel in gedachte dat het dus kan gebeuren! In ieder geval dank voor het noemen!
Was nog even benieuwd naar de vulling van deze taart!
Wow, mooi bolletje hoor
Ziet er lekker uit
Supermooie bol hoor.Ik hou wel van dat soort strakke taarten.Echt mijn ding! 
Ben benieuwd naar je volgende taart
Groetjes Knubje
Lief bolletje, rustig gedecoreerd, maar o zo mooi!
Lief taartje!
Misschien de volgende keer een ander taartkartonnetje gebruiken, de webshop verkoopt ze met een geplastificeerde kant, als je de taart daarop zet vlekt het niet...
Groetjes, Jozien.
Superleuk taartje, ben gek op de sneeuwsterren.
ps, het kartonnetje beplakken met metalic cadeaupapier scheelt ook vetvlekken, maar ik denk dat t niemand opvalt en dat t zeker niemand intereseert bij het zien van dit leuke taartje
Mooi strak gedaan!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Eerste kersttaart