Re: Ook hier nog wat kerst taartjes. Ik vind frosty erg leuk. :D
Je sneeuwman is fantastisch,je bambi heeeelllll llllliiiieeeeffffff.
Groetjes,Natasja.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Ook hier nog wat kerst taartjes. Ik vind frosty erg leuk. :D
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Je sneeuwman is fantastisch,je bambi heeeelllll llllliiiieeeeffffff.
Groetjes,Natasja.
zoo zeg voor het eerst weer even relaxed forumpje kijken. Voor de kerstdrukte en er na nog niet veel tijd gehad.
Wat een creaties, en wat een leuke orginele verzinsels weer van jouw hand Wendy!.
Ik vind ze alledrie even leuk hoor (ik vraag me af waarom iedereen altijd meteen een voorkeur geeft.....).
Die sneeuwman is zeker een hele leuke om te onthouden.....
Mijn dochtertje is 4 februari jarig, misschien kan ik haar afkletsen van de Winx taart die ze eigenlijk wil
.
greetsz Kitty
Wendy, wat een plaatjes weer!
Je bent echt veel te bescheiden! Je taarten zien er altijd tip top uit, dus proberen we dat inderdaad allemaal na te maken!
Heel veel succes met ons inspireren!
Was al benieuwd of er na de bilspleten nog meer kersttaarten zouden volgen..

En het wachten wordt beloond, het zijn weer prachtige taarten!
Vind ze alle drie echt super 
O ja, toch nog even een kritiekpuntje.. kan je de volgende keer je taarten iets eerder maken? Dan hoeven we niet een jaar te wachten tot we ze na kunnen maken

Die sneeuwman is helemaal super! Weer keurig afgewerkte taarten!
eigenlijk he...waarom geef je geen boek uit? Je zou het zo kunnen doen! De hollandse Debby Brown!
Ow Wendy, WOW wat een plaatjes toch, Bambi zo lief in die sneeuw! En dan Frosty wat ene leuke manier om een stapeltje te maken zeg. En het kerststalletje ook zo schattig. Dus wederom Geweldig!
Zo,
Frosty had ik gevonden maar Bambi was weggelopen naar het bos
(maar is ondertussen teruggevonden
)
Wat weer een S.W.O.'s !!!!! Prachtig!!!
Wie heeft trouwens kindje Jezus opgegeten?? 
Zo,
Frosty had ik gevonden maar Bambi was weggelopen naar het bos(maar is ondertussen teruggevonden
)
Wat weer een S.W.O.'s !!!!! Prachtig!!!
Wie heeft trouwens kindje Jezus opgegeten??
Hihihi, en ik dacht nog wel dat dat hertje zo diep in slaap was, neemt ie toch nog de benen. 
Enne, ik heb geen idee. Moeders vriend heeft 3 grote jongens nog thuis wonen, een heeft er vast zijn tanden wel in gezet. 
Bambi was net weer terug inslaap gevallen voordat ik hem vond
Verstopt achter een boom 
alle 2 taarten zijn prachtig
echt waar! Sneeuwpop is mijn favourite. Geweldig!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Ook hier nog wat kerst taartjes. Ik vind frosty erg leuk. :D