26

Re: A purse is a purse is LV!

lijkt me zo leuk om te maken, die van jou is in elk geval schitterend geworden

website : www.detaartenfee.be
het boek van de taartenfee verschijnt op 1 november 2010

27

Dit is het mooiste tas dat ik ooit heb gezien...Gewoon prachtig... hij lijkt zo echt :) En dat leerafwerking vind ik echt knap gedaan! 

Groetjes Sanja

28

Knap gedaan,weer helemaal anders dan de andere tas die ook hier op het onderwerp voorbij komt van cake company,deze lijkt wel of hij inderdaad gebruikt wordt.

groetjes,Natasja.

groetjes,Natasja.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl

29

Ik vind m ook echt geweldig gelukt! :) En dit is ook gewoon het soort tasje wat in het echt doorzakt volgensmij, dus gewoon heel erg realistisch     :Y

Mijn taarten enzo =) *klik*

30

Ik vind hem helemaal super!

Groetjes, Rianne
Wil je mijn taarten bekijken? www.taartdoos.haaralbums.nl

31

Prachtig!! en juist omdat ie niet helemaal recht is vind ik hem nog meer op lijken!!

www.detaartentantes.nl
Workshops en webshop taartdecoratie. Ook afhalen in Zwolle en Elburg!

32

H

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

33

Wat een leuke tasje zeg! Heel erg mooi gemaakt. Lijkt net echt zo!

Groetjes Tweety!

34

Super gemaakt!! Hij lijkt net echt :)

35

Man o man o man... wat een gaaf stukkie werk!

Ik heb allereerst al helemaal in een deuk gelegen om je verhaal; dat je familie helemaal geen fondant/marsepein lust en jij gewoon stug blijft doorgaan met maken... hahaha... en dan nog dat stukje over de cognac. Whoehahahaha... zou mij ook overkomen en dus kan ik het helemaal voorstellen!!! ;) :lol:

Maar dan... dan heb je ook wel wat hoor. Neem gerust al die complimenten in ontvangst, want je hebt ze RUIMSCHOOTS verdiend!!!! Absoluut en helemaal waar..

... dus ik zou de titel aanpassen naar:

"A purse is a purse is LV and only from Marije!"

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

36

Hij is echt heel erg mooi geworden!

37

Wat een mooie taart, het lijkt net een echte tas!

Wil je zien wat ik ervan gebakken heb.
http://www.makingcake.mijnalbums.nl/

38

Ik vind 'm ook geweldig gelukt! Heb met Kerstmis net een nieuw rugzakjetasje van mijn man gekregen en toen we die samen uitzochten verbaasde ik me er nog over dat de tassenmode van nu allemaal van die 'kreukelige plunjezakken' zijn ;) (o,o, nou spot ik wel met zo'n duuuuuure tas :lol: )
En jouw taart voldoet dus helemaal aan die omschrijving, die ik niet nog eens zal noemen :D ....

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

39

Koenie schreef:

Man o man o man... wat een gaaf stukkie werk!

Ik heb allereerst al helemaal in een deuk gelegen om je verhaal; dat je familie helemaal geen fondant/marsepein lust en jij gewoon stug blijft doorgaan met maken... hahaha... en dan nog dat stukje over de cognac. Whoehahahaha... zou mij ook overkomen en dus kan ik het helemaal voorstellen!!! ;) :lol:

Maar dan... dan heb je ook wel wat hoor. Neem gerust al die complimenten in ontvangst, want je hebt ze RUIMSCHOOTS verdiend!!!! Absoluut en helemaal waar..

... dus ik zou de titel aanpassen naar:

"A purse is a purse is LV and only from Marije!"

Dankjewel Koenie!  (ik had geen vanille vla in huis ;))
En de ontvangster vond hem gelukkig ook mooi. Zo mooi dat ze hem niet wilden aansnijden maar nog even bewaren, dus ik weet helaas niet hoe je zo'n tas moet aansnijden. Ik had zelf bedacht misschien net zoals je een cake aansnijdt in plakjes tas :lol:

De Taartatelier en workshopruimte in Deventer, Zutphen, Apeldoorn en Raalte (Lettele, spanjaardsdijk 92B). http://www.zoetenzodeventer.nl. en  https://www.facebook.com/ZoetenZoDeventer

40

Marije schreef:

Nou moeten jullie niet te enthousiast doen hoor..wordt er verlegen van :o ...want zo goed vond ik hem helemaal niet namelijk :s. Maar wel heel lief allemaal!
@yvonneke: ik ben begonnen om 3 uur vanmiddag en was om 21:00 klaar (bakken, vullen, bekleden en decoreren) en heb tussendoor nog gegeten. Dus ik denk ff tellen..zo'n 4 a 4,5 uur. Best lang he?

maar wel een super resultaat :d

Webshop- Workshops Winsum/ Groningen
www.juffrouwtaartshop.nl

41

Echt een SUPERtaart!! Wat zal ze opgekeken hebben!! En bedankt voor de how-to, als ik eens heel veel tijd heb ga ik het ook eens proberen!! Super!!

Groetjes Wendy
Morgen maar weer eens géén SAS-dag...

42

Ik vind hem heel erg mooi hoor! En inderdaad ziet het er echter uit als het iets minder strak en recht is... :)
Als je de smaak van Ballina wilt maar beter te verwerken kan je "bakina" proberen, ballina met Bakels dus (doorelkaar kneden). Ik vind het prima werken en lekker, en Koenie had ook al een positieve reactie :)

Mijn website: Presentaart

43

Echt een super tas.. euhh taart! Lijkt net een echte tas! Zal ze wel super blij mee geweest zijn! Dat leer ziet er ook echt uit!

44

Wow wat een gave tas zeg!! Mooi gedaan met die stiksels... Ik weet zeker dat ze stijl achterover slaan, ook al lusten ze geen marsepein en fondant :lol:

Groetjes, Annette
Al mijn foto's zijn te zien op http://www.felicitaartjes-annette.mijnalbum.nl/

45

Hoe heb je die symbooltjes gemaakt? Net echt deze tas. Geen tas staat recht (ja misschien in de winkel als hij volgepropt is met papier). Super gedaan! En wat een mop van die cognac. Extra lekker! Je man zal toch ook wel een stukje krijgen!

Groetjes, Ria
"Le talent, ça n'existe pas, le talent, c'est avoir l'envie de faire quelque chose."

46

Het is een tas om op te vreten...:)

47

Wowwwwww
Wat een supermooie tas!!!!!!!!!!!!!!

Als LV fan moet je deze tas gewoon hebben!!!!

48

Hier moet ik even op reageren, wat prachtig!! Hij lijkt net echt!!

49

wauw...wat is deze mooi!!!!heel knap gemaakt hoor!!!
groetjes danielle

Zoooo, ik dacht ook dat je het expres had gedaan. Hij is gewoon SUPER, geen ander woord voor!

Mijn taartjes zijn ook te zien op: http://mamasas.mijnalbums.nl/