1

Onderwerp: Idee? Mijn vader gaat na 38 jaar badmeester vutten.

Wie heeft er een leuk idee. Mijn vader gaat volgende maand na 38 jaar badmeester te zijn geweest met de Vut. Ik wil hem verassen met een leuke taart, heeft iemand een ideetje? Ik heb hier al rondgekeken maar vindt het moeilijk.
Enne iemand ook nog een ideetje voor de vulling. Jam vindt hij niks, hij is wel gek op chochola. Please help me. Groetjes Sylvia.

2

Re: Idee? Mijn vader gaat na 38 jaar badmeester vutten.

Wat vulling betreft denk ik gelijk aan chocolade mousse of chocolade botercr

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

3 Laatst bewerkt door Marleen (31-12-2007 07:52)

Hee syilvia,

Ik zat daar ook aan te denken een zwembad met zwemkindertjes erin. Ik heb eventueel nog chocoladebavarois (en meer bavarois smaken trouwens) liggen, misschien is dat wat. Wat ook erg lekker is vinden wij is de citroenkwarktaartpudding van Mona. geeft net even een frissere smaak aan je taart.

groeten Marleen

4 Laatst bewerkt door corinne (31-12-2007 08:41)

heeel erg flauw...maar als ik aan een badmeester denk is altijd "badmeester ben ik al bruin tatadataa badmeester ben ik al bruin tatadataa badmeester ben ik al bruin, ben ik al bruihuinnnnnnnn...." het eerste wat eruit mijn grijze massa komt.

groet corinne

Groet Corinne

5

corinne schreef:

heeel erg flauw...maar als ik aan een badmeester denk is altijd "badmeester ben ik al bruin tatadataa badmeester ben ik al bruin tatadataa badmeester ben ik al bruin, ben ik al bruihuinnnnnnnn...." het eerste wat eruit mijn grijze massa komt.

groet corinne

ooo dat van mij is dan n

Lieve taartgroetjes van Annemieke!!!
http://www.mijnalbum.nl/Album=ITO7BKL3

6 Laatst bewerkt door nnicole1234 (31-12-2007 11:21)

Een groot zwembad met daarin een luchtbed met je vader er op, krantje of boek in zijn hand..glaasje erbij en een paar "verdrinkende" kinderen (handjes boven water en veel bubbels) :D

Ohh hahaha..zie nu dat ik hetzelfde idee had als mijn voorganger ;)

7

Of een bad met een leuke mevrouw erin en je vader ernaast zittend op een hengel krukje, terwijl hij naar die mevrouw vist? Met hengel of met stok met haak, brrrr.

Groetjes, Rianne
Wil je mijn taarten bekijken? www.taartdoos.haaralbums.nl

8

Of gewoon een taart van een van zijn hobbies..
Bijvoorbeeld een koffer als ie van reizen houdt of een boek met een leuke titel op de kaft over een hobby...of....