1 Laatst bewerkt door Carin (30-12-2007 21:46)

Onderwerp: Happy New Year

Een Happy New Year taartje voor iemand die niet kwam opdagen, maar ook niet wist dat ze een taartje kado zou krijgen :D

We hebben hem dus maar zelf opgegeten, vervelend hoor :lol: . En omdat je taart nou eenmaal niet oud moet laten worden (en omdat ik vandaag 81 koekjes heb gebakken en daar moeten we toch echt morgen aan beginnen :D ) heb ik zojuist de laatste 3 (!!!) stukken opgegeten...
Ik hoop niet dat mijn man (die nooit taart eet) straks ineens vraagt "'zeg schat... we hadden toch nog ergens een stukje taart staan..."

Het is een supersimpel taartje geworden, die ik gemaakt heb op 2e kerstdag 's avonds, nadat ik 's middags geconstateerd had dat 11 traptreden overslaan weliswaar een manier is om h

Groetjes, Carin
If at night you cannot sleep, count your blessings instead of sheep

2

Re: Happy New Year

Nou Carin, kom jij altijd zo van de trap af ? :think: nou, gelukkig dan nog goed afgelopen he ?!

Mooie taart hoor en klinkt super lekker ! Wel sneu dat die persoon niet op kwam dagen. Maar nu heb je er wel zelf lekker van kunnen genieten. Oef..drie stukken blurp..:lol:

3

hahaha van je reputatie kom je echt niet af...hehe stopt ze er ook nog champagne in hahahahaha
en die letters verkeerd...was dat echt de bedoeling???
gehehehe sorry ben flauw....nee hoor vind hem erg geslaagd...

Webshop- Workshops Winsum/ Groningen
www.juffrouwtaartshop.nl

4 Laatst bewerkt door marina67 (30-12-2007 22:39)

Ja yvonneke ze zegt het niet, maar ik denk toch dat er iets teveel champagne in de taart gezeten heeft..;)

5

marina67 schreef:

Ja yvonneke ze zegt het niet, maar ik denk toch dat er iets teveel champagne in de taart gezeten heeft..;)

:shhh:

Webshop- Workshops Winsum/ Groningen
www.juffrouwtaartshop.nl

6

Heel leuk gemaakt. Erg he ? Om het nou op te eten ? ;) En 81 koekjes ??? Waar haal je de tijd vandaan met 3 kids ??? Knap hoor :thumb:

Groetjes, Manika
www.taartenvanmanika.nl

7

Leuk taartje! :)
Leuk die letters verkeerd om, hihi.
Heb je je koekjes ook al gepost hier?

8

Hmmmmm... jammie jum!!!!

Ziet er ook heel gezellig uit... met de letters achterstevoren (ook het resultaat van de champagnecreme...?? ;) )

Hoe voel je je nu? Beetje minder blauw...?

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

9

De laatste stukken zelf opgegeten nou nou,het is bijna nieuwjaar,als je begrijpt wat we daarmee bedoelen hihi.
Ondanks is het toch een leuk taartje geworden.

groetjes,Natasja.

groetjes,Natasja.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl

10

Minke schreef:

Heb je je koekjes ook al gepost hier?

Nee, ze staan nog niet eens op de foto, ik maak die namelijk liever overdag bij daglicht.

Groetjes, Carin

11

Koenie schreef:

Hoe voel je je nu? Beetje minder blauw...?

Hahaha, ja hoor, het gaat wel beter. Maar nog niet optimaal helaas. Maar ja, ik ben dan ook iemand van 'doorgaan' en dat valt nu niet mee, maar het duurt me allemaal te lang.

Groetjes, Carin

12

natasja147 schreef:

De laatste stukken zelf opgegeten nou nou,het is bijna nieuwjaar,als je begrijpt wat we daarmee bedoelen hihi.
groetjes,Natasja.

Ik denk dat ik dat wel begrijp ja ;)
Maarre... ik durf het bijna niet te zeggen :o maar ik ga niet lijnen in het nieuwe jaar, want er hoeft niets af :o

Groetjes, Carin

13

Lekker taart blijven eten dus. iets rustiger aan met de drank en dan zien je letters er ook weer normaal uit.

Voor de grap, ammehoela! ;)

Hij is leuk!

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

14

leuk taartje zeg!!

Je hart fluitsert, luister goed!

15

Wat een leuk vrolijke taart zeg!

Groetjes Tweety!

16

Pooh schreef:

Voor de grap, ammehoela! ;)

Het is echt voor de grap. Maar ik kan me best voorstellen dat niemand mij gelooft.
Het was echter de enige manier om binnen een kwartier een taartje klaar te hebben zonder verder versiering, en er toch een grappige draai aan te geven. De letters lagen al klaar, dat was maar goed ook want ik was die avond echt heel kreupel.

Groetjes, Carin