Onderwerp: Eindelijk al mijn taarten!
Hallo allemaal,
Eindelijk heb ik even tijd om al mijn creaties op het forum te tonen. 1 taart hebben jullie al eerder gezien: de fototaart. Even wat tekst en uitleg: Ik heb altijd al graag gebakken. Mijn interesse voor het decoreren van taarten is begonnen toen ik enkele jaren geleden tijdens een vakantie in Australie (waar mijn zusje woont) een taartboek zag met daarin de meest waanzinnige kindertaarten. Ik ben hiermee gaan experimenteren en de eerste creaties die hieruit voortkwamen waren o.a. het paddestoelenhuisje (1ste verjaardag van mijn dochtertje) en het varken (2de verjaardag van mijn dochtertje). Vervolgens hoorde ik van een vriendin (michelle1987) van deze site. Toen was het hek echt van de dam. Alle andere taarten die jullie hier zien heb ik de laatste maanden gemaakt (vaak samen met Michelle), het is echt een verslaving aan het worden. Ik wil proberen om wat vaker op het forum te komen, ben benieuwd of me dit lukt.
Allemaal de beste wensen voor 2008!

paddestoel ook supergaaf en en en het zijn er ook in een keer zoveel om te reageren, allemaal supergaaf