Onderwerp: Mijn 2de taart (was een bestelling!)
Zo nu heb ik mijn 2de taart gefr
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Mijn 2de taart (was een bestelling!)
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Zo nu heb ik mijn 2de taart gefr
Hoi!
Mooie strik hoor! Ik heb me er nog niet aan gewaagd!! Zeker op je taart komt ie mooi uit!
Tragant is een natuurlijk product en tylose kunstmatig...maar het werkt wel sneller. Daarnaast vind ik dat fondant sneller uithard dan marsepein, maar daar heeft iedereen weer andere ervaringen mee....
ik haal mijn taartdozen bij mijn (ex) zwager, die bakker is, misschien kun je een dealtje regelen met een bakker bij jou in de buurt. Als je een pasje hebt van de sligro of - nog beter- Paardekoper, dan kun je daar zelf dozen kopen, maar gaan ze wel per een heleboel.... Ik weet dat Marianne een heleboel dozen heeft staan, misschien is er een andere bakster bij jou in de buurt die dat ook heeft.
En tenslotte geld....ook daar zijn al verschillende topics aan gewijd...Sommigen vragen alleen de kostprijs, anderen vragen daar nog iets bovenop, weer anderen vragen een vaste prijs per persoon....en zo kan ik nog wel even door gaan...Kortom iedereen heeft zo zijn eigen manier! Speur even rond op het forum om aan info te komen!
Hoop dat ik je een beetje heb kunnen helpen!
Irma dank je voor het snelle antwoord super....
ik hoop binnenkort mmfondant in huis te krijgen dan kan ik daar ook beetje mee oefenen. Doe nu alles van marsepein....
ik zal idd ff surfen groetjes Gaby
Je taart is in ieder geval hardstikke goed gelukt en een goede prijs vragen voor een taart is altijd moeilijk,gewoon rondstruinen op het forum en dan kom je er hopelijk wel uit.
Ik zou voor deze toch algauw 25 a 30 euro vragen.
groetjes,Natasja.
Goed gelukt hoor! En inderdaad even de zoekfunctie aanklikken en dat zoeken op geld vragen, dan krijg je heel veel topics.
Ik vraag meestal 1,5 euro per persoon. Op felicitaartjes.nl staan hoeveel stukken uit een taart kunnen.
Veel succes verder!
Ik vraag 15 voor vrienden, 17,50 voor kennissen en 20 voor mensen die ik via via ken. En dat is voor een enkele taart van 28 cm.
Hoe meer taarten/ bestellingen, hoe duurder de taart.
Dank voor je vragen, ik word ook weer een stuk slimmer.
En oh ja, de hebshop verkoopt ook dozen.
Wat leuke taarten! Strikken zijn ook mooi gelukt!
Taarten heb ik bij paardekoper gehaald, per 50 stuks.
Leuk he, een bestelling!!!
En daar heb je dan ook een prachtig exemplaar van/voor gemaakt!
Top!
Enne... volgens mij heb je op de meeste vragen wel een antwoord he? Dozen haal ik inderdaad ook bij Paardenkoper of Hanos.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Mijn 2de taart (was een bestelling!)