1

Onderwerp: Mega Mindy ...... eindelijk ze is geulkt

Een opdracht die al een paar maanden stond... Mega Mindy

Het eerste hoofd wat ik had gemaakt leek net een monster met een hazelip en compleet misvormd hoofd. Dus nog maar eens geprobeerd en hiermee moet zij het doen. Meer tijd en puf had ik er niet voor (veel te korte voorbereidingstijd genomen, ook weer wat geleerd voor de volgende keer)

Al met al wel tevreden met de taart en hopelijk de ontvanger ook

http://www.mijnalbum.nl/Foto-7UGXQY3M.jpg

2

Re: Mega Mindy ...... eindelijk ze is geulkt

ben ook tevreden met je resultaat hoor......supermegamindy.........maar toch......t zit gelijk weer in mijn hoofd........is het een vliegtuig, is het een vogel, nee dat is het niet.......het is megamindy die ik aan de hemel zie

Alles goed???? nee 3 fout

3

ik ken geen mega mindy, maar ze ziet dr om op te vreten uit!

groet van marianne

4

hahaha, allebei mijn meiden hebben een megamindy barbie gekregen met de kerst en de jongste ook nog een chat diva barbie en daar is inmiddels de Ipod op aangesloten en papa heeft de cd van megamindy gedownd, dus wat horen wij konstant in huis.......Mega Mindy......moet wel zeggen dat het nummer over Toby wel mijn favoriet is,mag er best ook wel zijn toch, Toby??

Even serieus, vind het een hele mooie taart, mooie Mega Mindy!!!

Op zoek naar leuke hebbedingetjes, kijk eens op mijn site! Cakes by Bien heeft ook een FB pagina, zo ben je altijd op de hoogte!

5

Hahahahaha.. die Bien!!! Hij is wel een beeeeetje jong hoor! Maar ach, ik knijp wel een oogje dicht... ;) Whoehahahaha!

O ja... de taart... hihihi... ik vind die Mindy sowieso al een beetje een 'hazelip-vrouwtje" dus het had haar niet misstaan... maar daar denkt Joelle vast heeeel anders over... dus ben ik blij en trots en tevreden dat je haar zo mooi gemaakt hebt als ze nu is!

TOP !!!!

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

6

zeker goed gelukt hoor, en zo'n gezichtje, zo klein, dat blijft voor een grrr-moment zorgen, ook hier nog steeds.

website : www.detaartenfee.be
het boek van de taartenfee verschijnt op 1 november 2010

7

Ik vind haar prachtig!!! En inderdaad, die gezichten zijn altijd zo'n gepriegel (vandaar dat ik het maar niet meer probeer, ik kan er helemaal niets van!)

8

Ik vind hem heel goed gelukt. Ja en Megamuts zoals ze hier eerder op het forum is gedoopt blijft ook bij mij de hele tijd in mijn hoofd hangen.
'ik ben mega mindy, meeega mindy! Ik ben een echte superheld............. lalalalalala'

9

Ik vind hem onwijs goed. Lijkt mij ontzettend moeilijk om te maken.

Groetjes, Manika
www.taartenvanmanika.nl

10

Hahahahaha ik herken het ogendrama van megamuts direct!! Het staat me nog vers in het geheugen!! Ik ben ook drie keer overnieuw begonnen!!

Maarrrrrrrrr,,,, het resultaat is errug mooi!! En daar doe je het dan weer voor he!! Die kleurencombi is super en je bloempjes met glitter,,, die ga ik onthouden, erg mooi!!

Lieve taartgroetjes van Annemieke!!!
http://www.mijnalbum.nl/Album=ITO7BKL3

11

Ik moet ze ook in februari gaan maken voor mijn nichtje,houd mijn hart alvast als ik je verhaal zo lees.
Maar toch super gelukt.

groetjes,Natasja.

groetjes,Natasja.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl

FIJN HOOR, DAT ZE EINDELIJK GEULKT IS!

ik vind ze heel erg mooi!

13

Moosdoosparaplu schreef:

FIJN HOOR, DAT ZE EINDELIJK GEULKT IS!

ik vind ze heel erg mooi!

Ach ja dat krijg je ervan als het al wat later wordt en je niet al te helder meer bent.. :D

14

Ik snap het al, ik ga geen megamindy maken!

Greetz Miranda
Ik hou van mezelf en gelukkig is het wederzijds!

15

Ze is hardstikke mooi gelukt je megamindy!

16

natasja147 schreef:

Ik moet ze ook in februari gaan maken voor mijn nichtje,houd mijn hart alvast als ik je verhaal zo lees.

Misschien moet je nu alvast beginnen??

Zonder gekheid...ze is prima! Er ligt op dit moment een kleurplaat van MM op mijn tafel...ik ga zo beginnen met puzzelen...Wish me luck!

Je hart fluitsert, luister goed!

17

Zonder gekheid...ze is prima! Er ligt op dit moment een kleurplaat van MM op mijn tafel...ik ga zo beginnen met puzzelen...Wish me luck!

Nou bij deze dan veel succes...... En ik hoop dat het bij jou vlotter verloopt dan bij mij.

18

Hoi Marleen, weer een taartje van jou. En wat voor 1, ik vind hem heel erg mooi geworden, maar wat een werk. Nou hier waag ik me voorlopig echt nog niet aan hoor. Ik ben nu ideeen aan het opdoen om een leuke taart voor me vader te maken die volgend jaar (januari) met de Vut gaat, dus als je nog een idee weet.................?
Maarre Manon zou in ieder geval blij zijn als ze zo'n taart zou krijgen. Ze is op het moment ook helemaal weg van megamindy, ik hoor niks anders hier over de radio.
Fijne jaarwisseling en groetjes Sylvia.

19

Ze is prachtig gelukt!:Y  Alleen jammer dat ik dat stomme liedje nu ook weer in mijn hoofd heb...;)

www.detaartentantes.nl
Workshops en webshop taartdecoratie. Ook afhalen in Zwolle en Elburg!

20 Laatst bewerkt door Marleen (30-12-2007 21:52)

josymaba schreef:

Hoi Marleen, weer een taartje van jou. En wat voor 1, ik vind hem heel erg mooi geworden, maar wat een werk. Nou hier waag ik me voorlopig echt nog niet aan hoor. Ik ben nu ideeen aan het opdoen om een leuke taart voor me vader te maken die volgend jaar (januari) met de Vut gaat, dus als je nog een idee weet.................?
Maarre Manon zou in ieder geval blij zijn als ze zo'n taart zou krijgen. Ze is op het moment ook helemaal weg van megamindy, ik hoor niks anders hier over de radio.
Fijne jaarwisseling en groetjes Sylvia.

Dat moet een zwembad taart worden dan.....
Wij hebben de cd van mega mindy is weer eens wat anders als K3.
jij ook een leuke jaarwisseling

Voor volgende week zondag nog 2 prinsessentaarten maken, 1x doornroosje en 1 zelf in te vullen dus ga nu maar op tijd in de voorbereiding. zitten weer 2 hoofden in.... maak toch liever mickey mouse ofzo.

groeten Marleen

21

toen mijn dochter deze taart zag werd meteen gezongen.."megamindy..meeeegamindy

hij is geslaagd hoor

groetjes Saskia
www.taartenmeer.nl

22

Ja Mega Mindy, je ziet gelijk dat het Mindy is! Mooi zeg!

Groetjes Tweety!

23

Megamindy is goed gelukt, een megataart!

Groetjes, Rianne
Wil je mijn taarten bekijken? www.taartdoos.haaralbums.nl

24

Megamindy ziet er goed uit. Mooie strakke taart!

Groetjes, Ria
"Le talent, ça n'existe pas, le talent, c'est avoir l'envie de faire quelque chose."

25

Hij is super Marleen!! En wat zijn die letter tappits toch gaaf (hebbe hebbe.... ze lagen niet onder de boom :( :lol: )

Groetjes, Annette
Al mijn foto's zijn te zien op http://www.felicitaartjes-annette.mijnalbum.nl/