Onderwerp: verschill tussen marshmellow en spek?
wie weet wat eigenlijk het verschil is tussen marshmellow en een gewoon spekkie?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » verschill tussen marshmellow en spek?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
wie weet wat eigenlijk het verschil is tussen marshmellow en een gewoon spekkie?
Volgens mij niet eens zoveel verschil,maar marshmellows zijn altijd wit(en roze kan ook),en spekjes zijn meestal twee kleurig,die witte marshmellows zijn makkelijker tekleuren dan spekjes,want die hebben al kleur!!
Ik had laatst een zak wit en roze bij de Hema gekocht en heb van de roze,roze marshmellowfondant gemaakt voor een roze meisjestaart!!
voor je verder leest (ik ben blond, dus een blonde opmerking)
DE SUIKER, op spekjes zit suiker!
maar ik vind ze ook anders smaken hoor......
Net als wat Kit zegt : de suiker en smaak daar zit het verschil in volgens mij.
haha, ik ben ook blond, vandaar de vraag!
ik kan dus nergens een zak met gewoon alleen witte marshmellows krijgen! De rose gebruik ik ook wel (kan je ook gewoon kleuren), maar de witte vind ik toch handiger.
Ik heb bij Jamin al verschillende keren marshmellows gekocht en dan alleen witte!
Maar niet alle spekjes hebben suiker aan de buitenkant!!!
Ja die van Hoepman,die zijn heerlijk!!
bij xenos verkopen ze nu ook marshmellows gekocht voor 1 euro
en bij action soms
Oeh Nimfje dat is fijn om te weten. Maandag mijn lief maar even naar de xenx sturen hihi.
Al kan ik nu geen marshmellow meer zien; ben zelf praktisch een marshmellowtje. Ik heb namelijk krokante marshmellow vierkantjes gemaakt van Nigella. Super lekker, maar super kleverig. Nu nog even geduld om de bak met rust te laten en niet elke keer te proeven, maar da's moeilijk hehe.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » verschill tussen marshmellow en spek?