1

Onderwerp: Hoeveel geld moet ik vragen SPOED!

Zaterdag word een piratenboot 3D opgehaald de taart moet voor 15 personen zijn, ik bak een 25x25 taart en snij daar de hoeken van af.

Moet ik nu de normale prijs van de 25x25 taart rekenen?! Die  taart is voor 16 tot 20 personen...

De taart is voor een mailvriendinnetje en we hadden nog geen prijs afgesproken, en ik vind die prijsbepaling nu zo moeilijk, maar ze vroeg er net naar (SMS) en ik wil graag een antwoord mailen, dus wie helpt mij?!!!

2

Re: Hoeveel geld moet ik vragen SPOED!

reken voor 25x25. Ze kan altijd nog nee zeggen. Maar heb vertrouwen in jezelf, jouw taarten zijn dat echt wel waard hoor!!

Groetjes,
Pauline.

3

Ik zou voor 20 personen de prijs pp rekenen. Dat je een grotere taart bakt en die gaat snijden maakt voor haar immers niet uit. Ze bestelt een taart voor x personen en dan moet ze gewoon voor x personen betalen. En aangezien het een "geknutslede" taart wordt ligt je prijs pp hoger dan "normaal" :Y
Dus per saldo betaalt ze een 25x25 taart :lol: maar zo zou ik het haar dus niet brengen. (prijs pp noemen).

Groetjes, Carin
If at night you cannot sleep, count your blessings instead of sheep

4

Carin schreef:

Ik zou voor 20 personen de prijs pp rekenen. Dat je een grotere taart bakt en die gaat snijden maakt voor haar immers niet uit. Ze bestelt een taart voor x personen en dan moet ze gewoon voor x personen betalen. En aangezien het een "geknutslede" taart wordt ligt je prijs pp hoger dan "normaal" :Y
Dus per saldo betaalt ze een 25x25 taart :lol: maar zo zou ik het haar dus niet brengen. (prijs pp noemen).

Haha, helemaal mee eens :)
Wat creatief :D

Mijn website: Presentaart

5

oke bedankt meiden ik ga haar het bedrag sms-en!!!!

6

hoi, wat berekenen jullie dan precies?pp???

7

per persoon, dus voor hoeveel personen de taart is. Bijv 1,50 per persoon, dan vraag je voor 10 personen 15 euro. Als je de zoekfunctie gebruikt kan je heel wat vinden over wat mensen zoal vragen.

Mijn website: Presentaart

8

En Karen? Werd er 'gewoon' betaald????

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

9

Ik weethet nog niet hij word vannochtend opgehaald dus ik kom zo terug hoe het was.. ;)

10

Koenie... de taart is opgehaald ze vond hem er gaaf met die houtnerf enzo erin en ze betaalde "gewoon".

Ik ga hem in de taartenparade zetten!

11

En hoeveel heb je er nou voor gevraagd??

Mijn taarten zien?? Kijk dan op www.cakecompany.nl

12

30 euro