1

Onderwerp: Beginners ''BakkersUitzet"

Hee,
Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat ik nou echt nodig heb om te beginnen. Een soort uitzet zeg maar. Zat al te denken aan fondant/marsepein / de mixen etc te bestellen in de webshop maar der is zooooo veel...
Help!
grjs Miepje53

Groetjes Marjolein

2

Re: Beginners ''BakkersUitzet"

1-Wilton gel set. Heb je gelijk veel kleurtjes om je marsepein / fondant te kleuren.
2-Marsepein Modelleer set 15 delig ( erg handig )
3-Het boek : Hoe versier ik een lekker koekje ?
4-Een taartzaag, voor je taart in lagen te snijden, heb ik pas na een jaar gekocht, had ik veel eerder moeten weten ;)
5-Kunstof roller groot / klein. Is erg handig.
6-En leuke bloemen uitstekers en andere uitstekers.
7- Uitsteker set "mini geometrie" 42 delig

Eigenlijk kan je nog veeeeeeeeeeeeeel meer kopen :lol: Maar ik vond dit voor mij zelf dit wel goede basis, en zo elke keer meer en meer kopen ;)

Groetjes, Manika
www.taartenvanmanika.nl

3

Ja Help? Help? Help!!!

Ik heb al zoveeeeeeeeel en iedere keer als ik weer eens inlog op de site van de "heb"shop dan zie ik weer zoveeeeeeeeel meer...

Maar je bent lekker op weg: fondant/marsepein/kapselmix. Botercreme. Misschien icing om te proberen? Een simpel spuitsetje, een smoother. Wat uitstekertjes? Een taartzaag?

Ik stop maar.... ;)

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

4

Oeh koenie inderdaad het is meer een ''heb'' dan een webshop ;) Ik ga morgen snel bestellen (dit omat ik anders ALLES wil hebben als ik te lang wacht en mijn wensenlijstje alleen maar supergroot word;) ) oa. wat dingetjes van manika en inderdaad maar ook de mixen.
Bedankt in iedergeval!

Groetjes Marjolein

5

Geen rolstok bestellen hoor! Ga naar de Gamma en je hebt er 2 voor 3 euro (oke, je moet wel even zelf een pvc pijpje doormidden zagen, anders heb je

Groetjes, Carin
If at night you cannot sleep, count your blessings instead of sheep

6

pas maar op, ik heb pas een bestelling gedaan bij de webshop en mijn mandje werd steeds voller ;) Heb nu wel een mooie basisset denk ik zo.

7 Laatst bewerkt door Carina (05-12-2007 14:08)

Je kunt zelf ook eens proberen marshmallowfondant zelf te maken. Ook mixen heb je eigenlijk niet nodig. Biscuitmix is wel handig. Maar eigenlijk kun je alles zelf maken. Op het moment dat je veel taartjes gaat maken, kun je wat gaan bestellen aan mixen. Maar botercr

Groetjes van Carina
http://www.taartwerk.nl

8

Carin schreef:

...., g

Groetjes Marjolein

9

Haha, dat is voor iedereen verschillend volgens mij. Maar ik vind een smoother echt geweldig. Maar heb ik ook niet de allereerste keer gekocht hoor!

Groetjes van Carina
http://www.taartwerk.nl

10

Ok

Groetjes Marjolein

11

Miepje53 schreef:
Carin schreef:

...., g

Groetjes, Carin
If at night you cannot sleep, count your blessings instead of sheep

12

ik ben ook eventjes aan het kijken om een starterspaket te kopen

nu vraag ik me af , fondant en marsepein , blijven die nog lang goed na het openen?,want ik ga nu ook niet iedere week een taart bakken he

13

Als je het maar goed verpakt na het openen kun je het ongebruikte deel maandenlang bewaren....

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

Berichten [ 13 ]

Pagina's 1

Log eerst in inloggen or registreren om te reageren

DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » Beginners ''BakkersUitzet"