Onderwerp: kerstkrans
Nog eentje voor de kerst ....kerstkrans gevuld met caramelsaus en ferrero rocher getemperd met koffielikeur
en als dessertje op bolletje ijs ...een engeltje
*Tovertaartjes: ik tover het taartje van je dromen*
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » kerstkrans
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Nog eentje voor de kerst ....kerstkrans gevuld met caramelsaus en ferrero rocher getemperd met koffielikeur
en als dessertje op bolletje ijs ...een engeltje
ooh die zijn mooi! viel het mee, die kerstkrans?
dat engeltje is een supergoed idee!
Wat een lief ijsje, ze kijkt wel of het koud is hoor. 
Je krans vind ik ook super gedaan, mooi. 
Wat een prachtige krans zeg, ziet er heel mooi en echt KERST uit!! Je engeltje is een snoepie (zo ook je dochter als (b)engeltje!!), ze kijkt wel een beetje verschrik ja 
Geweldig die krans ! Lijkt me nog wel lastig om dat effect zo te krijgen ?!?
O wat een gave krans!! Veel werk geweest? En dat engeltje, een droppie! En wat een leuk idee! 
Die krans is echt gaaf!! Leuk idee zo voor een toetje!
Wauw,die krans vind ik prachtig!!!!
Hoe heb je dat gedaan??
Het engeltje is trouwens ook heel schattig!!
Mooi gedaan die krans.:thumb:
he dat is een schitterende krans zeg en dat engeltje is echt een geniaal idee..ik ga hem gelijk opslaan!
gr isabel
mooi zeg, die krans en dat engeltje vind ik een idee om te onthouden nu ik net een ijsmaker cadeau heb gekregen!
mooi, lijkt me veel werk.
Hahaha... 't engeltje heeft overduidelijk kouwe billen...
!!!
Wel een super-idee zeg... zie ik ook... nu alles al op is van het kerstmaal... 
De krans vind ik werkelijk superprachtig... vraag me af hoeveel tijd daarin gestoken is. Buiten het feit dat ik 'm TE MOOI om op te eten vind... klinkt ie ook weer zo heerlijk dat je 'm wel MOET opeten... pffff... dilemma!!!

Die krans is prachtig! Volgend jaar allemaal kransen? 
OH Karine, wat een geweldig ijsengeltje! Helemaal geweldig zeg! Ik moest meteen hartelijk lachen. Wat zullen ze opgekeken hebben toen jij het dessert bracht!
En wat een geweldig mooi kerstkrans. Krikjgen we hier ook een mooie how to van Gaan we volgend jaar, in plaats van kerststrikken, kerstkransen maken! 
wat een prachtige krans en een leuk idee dat engeltje !
Oh leuk zeg die krans. Heel mooi......... en lekker. Ja je ijsjes is natuurlijk een superleuk idee!
Prachtig die kerstkrans!!
Inderdaad prachtig je kerstkrans, zou hem zo ophangen!!
Het idee van het engeltje kwam eigenlijk door ijsjes in de aldi, daar hebben ze sneeuwmannetjes en heb ook al eens ergens elandjes gezien met bolletje chocoijs eronder.
De krans is eigenlijk zo'n kopie die je in tuincentra's ziet, veel tak overstrooid met van die veenbesje (hah dat hadden jullie al lang gezien). How-to ...eigenlijk is er geen bal aan hoor! Gewoon een krans insmeren met bruine botercr
Echt heel mooi gedaan die kerstkrans, ziet er prachtig uit.
En vind het engeltje heel erg mooi, maar ze kijkt inderdaad alsof ze een deken nodig heeft
Heel leuk geworden
Bedankt voor de how-to. J emoet er altijd maar net ff opkomen toch? Ik vind het er super mooi uitzien. en ja dat kost wat tijd!
wauw die kerstkrans is geweldig!
Dat engeltje is ook super lief
ik had hem al in je album gezien, en hij is heel tof en origineel!!
Gave taart,hoe heb je dat gedaan?
ben ik wel benieuwd naar.
groetjes,Natasja.
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » kerstkrans