1

Onderwerp: Cukcakes bakken zonder vorm

Ik vraag me dus af of dat kan, cupcakes bakken in alleen de 'papiertjes'. Ik heb zelf twee blikken voor cupcakes maar ik wilde iemand die heel erg enthousiast is over mijn taarten een aantal dingetjes van de webshop cadeau doen, als verrassing. Maar om ook meteen een cupcakeblik cadeau te doen gaat me dan weer een beetje ver. Ik had de zilveren cupcakesbakjes van de webshop in gedachten, en heb goede hoop dat deze misschien ook wat steviger zijn dan de 'gewone' papieren.. iemand enig idee? :)

Mijn taarten enzo =) *klik*

2

Re: Cukcakes bakken zonder vorm

De vraag is gisteren nog gesteld en beantwoord:
http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … p?id=17310 , die zilveren zijn inderdaad wat steviger dan de 'gewone papieren'

Een muffin-bakvorm is bij bijv. de Hema ook te koop voor niet eens heel veel hoor.

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

3

Oepssss... :) Ik had al een poging gewaagd met de zoekfunctie maar waarschijnlijk op de verkeerde termen gezocht ofzo want kwam m niet tegen. Hoe dan ook, bedankt voor het antwoord. Als ze na de eerste cupcakes nog steeds enthousiast is, is de muffinvorm wellicht een leuk vervolgcadeautje ;) (wist ook wel dat muffinvormen niet zo heel duur zijn maar met fondant in twee kleuren, een sneeuwvlokuitstekertje en muffinvormpjes zat ik al aan een redelijk bedragje, voor een 'zomaar' cadeautje, dus vandaar :))

Mijn taarten enzo =) *klik*

4

Dat snap ik helemaal... Ik had ook niet goed gelezen om eerlijk te zijn en dacht dat het om een cadeautje voor jezelf ging :o En dat terwijl het gewoon h

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag