1

Onderwerp: chocolade fudge

Ik heb net chocolade fudge-vulling gemaakt volgens recept op deze site. Nu vond ik hem alleen erg stevig (de mixer bleef er rechtop in staan :-D). Dus dacht ik, ik doe er wat melk bij, toen ik dat niet bleek te hebben, heb ik er een klein beetje yoghurt in gedaan en dat hielp. De fudge smaakte daardoor moet ik zeggen zelfs nog lekkerder omdat hij ietsje minder zoet werd en wat frisser van smaak.
Maar wat ik me nu afvraag is: kan de fudge nu nog wel buiten de koelkast bewaard worden?
Ik ga de fudge als vulling gebruiken. Erg lang hoeft de taart niet bewaard te blijven, want morgen en overmorgen wordt hij opgegeten :-D. Graag zou ik de taart niet in de koelkast zetten omdat de fudge dan zo hard wordt en dan duurt het weer zo lang voordat de taart warm is...en ze fudge lekker smeuig...Verder zitten er geen ingredienten in de taart die per se in de koelkast moeten (chocoladefondant en botercreme).

2

Re: chocolade fudge

Nou nou, ik kan helaas geen antwoord geven, maareh je chocolade fudge vulling klinkt wel heeeel erg lekker. :D Waar had je het recept vandaan?