1

Onderwerp: adresje spuitmondjes

Hallo,
ik ben nieuw hier maar lees al een poosje mee en zit inmiddels te popelen om te beginnen....
ik wil graag wat spullen bestellen om bloemetjes en randjes met icing te spuiten en zat op de webshop naar de spuitmondjes te kijken...
Nu heb ik in de loop der jaren al heel wat 'gewone'spuitmondjes bij elkaar gespaard, maar door jullie tips heb ik wat leuke uitleg gevonden op het web om bloemetjes en blaadjes enzo te gaan spuiten en hier heb je natuurlijk de wat meer apartere spuitmondjes voor nodig.
Valt me op dat er in de shop maar een aantal los te kopen zijn....
Wel een hele mooie set, maar daar zitten natuurlijk ook alle 'gewone'ronde en kartel in die ik dus al heb. +dat ik het een hele aanschaf vind zo in 1 keer!
Maarja vind het ook wel weer zonde om een paar losse te bestellen als ik dan niet later aan de andere soorten kan komen.
Had al even op de site van het merk zelf gegeken ,maar die verzenden niet naar Nederland.
Weten jullie adresjes die er veel meer verkopen of moet ik toch nog even verder sparen voor een heel setje??
Groetjes, Cassie

2

Re: adresje spuitmondjes

Weet je zeker dat je de 'gewone' spuitmondjes bezit, de spuitmondjes die in de set zitten zijn allemaal in een kleine maat speciaal voor decoratie en patisserie.........

I believe in Sandy Claws

3

En anders zou ik hier even proberen:
http://www.apieceofcakethame.co.uk/view … spx?cid=46

I believe in Sandy Claws

4

Hoi Granny,
Ja ik heb echt ook die hele kleine maten. zag net wel dat deze in de shop naadloos zijn en die van mij niet... misschien dat dat wel mooier spuit.
De site die je me doorgaf heeft ook wel erg veel moois, Daar ga ik eens op mijn gemak voor zitten... Dankjewel!!
Groetjes, Cassie

5

Hoi Cassie,

Je kunt bij Inge (webshop) van allerlei spuitmondjes bestellen hoor maar ze kan natuurlijk niet alles op internet vermelden cq in huis hebben. Mail haar even en vraag het gewoon. Ze heeft voor mij ook wel eens andere spuitmondjes besteld.

6

hoi Carla,
Dat is mooi om te horen! Dus dan kan ik er nu gewoon een paar bestellen die er wel op staan om mee te beginnen en als het me dan hopelijk ooit gaat lukken ;-) de rest van mijn wenslijstje...
(Als ik in de shop kijk word ik zo hebberig... maar moet toch maar een beetje rustig aan doen!)
groetjes, Cassie

7

In de webshop staat ook een startersset, die is echt heel erg handig om mee te beginnen.

In ieder geval succes

Groetjes Peronne
www.tijdvoortaart.nl

8

;) En nu ik weet dat je mede apeldoorner bent, in de kookwinkel in de korenpasage zit er ook eentje die deze spuitmondjes heeft :Y

9

Wel makkelijk zo'n plaatsgenootje! :)
Maarre... daar ben ik afgelopen weken nog meerdere malen geweest om een en ander aan te schaffen, daar heb ik alleen niet van die mooie kleine spuitmondjes gezien zoals van wilton. wel andere van die grote. Of heb ik weer niet goed gekeken?? Ze hebben daar ook zoveel moois!!!

10

cassie schreef:

Wel makkelijk zo'n plaatsgenootje! :)
Maarre... daar ben ik afgelopen weken nog meerdere malen geweest om een en ander aan te schaffen, daar heb ik alleen niet van die mooie kleine spuitmondjes gezien zoals van wilton. wel andere van die grote. Of heb ik weer niet goed gekeken?? Ze hebben daar ook zoveel moois!!!

;) Zou kunnen dat ze de mooie kleine niet hebben inderdaad, ze kunnen geloof ik wel voor je bestellen. Maar denk dat je uiteindelijk duurder uit bent dan bij de webshop van deze site.( :) Zelf heb ik er daarom ook nooit gekocht spuitmondjes gekocht, vandaar ik niet weet of ze de mini spuitmondjes hebben)
;) Maar ach als je een keertje eentje snel nodig hebt ofzo is een adres dichtbij wel handig :Y

11

Nummers die Inge niet in de shop heeft kan ze wel bestellen, dan duurt het alleen wat langer.

Groetjes, Carin
If at night you cannot sleep, count your blessings instead of sheep