1

Onderwerp: Nieuw Hier..!

Hallo, hier nog een nieuweling en tevens beginneling. Heb vorige week mijn eerste starterspakket besteld..Kan niet spreken van pakketje want vond veel te veel leuk..! En heb deze vandaag binnen gekregen..

Maar ik ben dus Anieck en ben 21 jaar oud/jong. Heb het bakken van cakes en taarten altijd al erg leuk gevonden, maar helaas had ik een moeder die de keuken het liefst zo min mogelijk zag. Geen negatief woord over mijn moeder hiermee bedoelende, want is een schat van een vrouw, alleen dit was wat jammer voor mij.

Nu ik op mezelf woon, of eigenlijk samen woon,  kan ik lekker mijn gang gaan.
Mijn vriend is werkende bij de landmacht en moet straks voor 5 maanden (als het niet langer wordt) richting het verre land waar het zo gevaarijk is (citaat: nick en simon; de soldaat). Doordat ik mijn tijd dan ook hier alleen goed wil doorkomen, wil ik me volledig op deze hobby gaan richten.

Nou dit was geloof ik mijn intro wel haha nu even lekker verder neuzen en ideetjes opdoen.

Tot snel weer..!

2

Re: Nieuw Hier..!

Hoi Anieck,

Welkom hier op het forum. Is een heel leerrijk forum en kan veel ideetjes opdoen. Ik zou zeggen maak een start en vergeet je kunstwerk niet op de taartenparade te plaatsen.

Heel veel succes.

zo  zo nou na 5 maanden lekker oefenen staat er vast een geweldige taart op hem te wachten als hij eindelijk weer thuis komt!
dat zal een verassing worden zeg!

Heel veel plezier bij het bakken en welkom bij de club hoor!

Saskia

Mijn Taarten en workshops vind je op mijn site!
Een bijzondere dag verdient een bijzondere taart!

4

Huh? Ik dacht je al "welkom" te hebben geheten... nou ja... foutje zeker!

Alsnog: van harte welkom hier op het forum en deze site!
En mocht je straks, als ie weg is, verlegen zitten om aanspraak: log in en kom lekker "taarten kijken" of kijk ook eens op de chat!

Veel plezier en succes met bakken en decoreren en vergeet niet ons mee te laten genieten van je baksels he!

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl