Onderwerp: snowbabietaart
Ik spaar snowbabies(zie avatar)en heb deze geprobeerd na te maken van fondant.Ik had nog een kapsel over van gisteren dus ook vandaag een taartje gemaakt.

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » snowbabietaart
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik spaar snowbabies(zie avatar)en heb deze geprobeerd na te maken van fondant.Ik had nog een kapsel over van gisteren dus ook vandaag een taartje gemaakt.

WAUW! Schitterend!
Fijne dagen!
Groetjes Marleen
Wauw (4 inmiddels... hahahaha) !!!
Ik vind het avatar-plaatje altijd al zo lief... maar wist niet dat je ze spaarde en dat het 'snowbabies' zijn...
... wat een prachtige taart... en wat supermooi en goed geboetseerd zeg...
supermooi
Mariska
oooooh zooo lief ! Wist niet dat dat bestond, snowbabies, dus maar effe op afbeeldingen gegoogled
en er ging een wereld voor me open !
oooh wat is een snowbabietaart zoet...heb er nooit van gehoord ga dus zo ook maar even googelen hahaha
groe corinne
Ik heb ze ook net gegoogled, wat goed gemaakt zeg ! En ik had er eerder ook nog nooit van gehoord. Weer iets bijgeleerd.
Mooie taart dus !
Schitterend!!
ik ken de snowbabies niet, maar ik vind je taart echt super!
aaaahhhh wat een schatje...ken ze niet en ga dus nu ff googelen 
Wat lief! Heb geen idee wat snowbabies zijn, dacht dat je snow baRbie bedoelde..., hihihi! Maar wat een liefie!
En zo leer je steeds wat op dit forum! Lieverdjes hoor die snowbabies! En jouw taartje is ook 'sweet'! Mooi ijzige boompjes ook!
Wat mooi!!
Heel erg"COOL"
gemaakt,een schattig snowbabietje!!!
Nog een "wauw"! Echt schitterend
! Heel knap geboetseerd
!
ik vind hem super. Heel leuk gedaan. mooie ijsberen.....:-)
ooo dat geeft dadelijk wel een heel snoezig effekt!!!
Prachtige sneeuwtaart! Dat er maar vele snowbabies in je taartencollectie mogen komen!
Wat lief!
Wauw ook van mij! Had ff in je album geneust en je hebt nog niet eens zoveel taarten gemaakt, super zeg, dan meteen zo goed boetseren, petje af!!
Wat een mooie taart, de dieren zijn ook super. 
Wat schattig, zeg!!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » snowbabietaart