1

Onderwerp: Probleempje icing

Hoi,
Ik heb gisteren voor het eerst icing proberen te maken met mix van de web shop, maar er ging iets niet helemaal goed...
het bleef zo stijf dat ik het bijna niet door het spuitmondje kreeg toen heb ik maar een beetje verdund, maar toen was het net gewone slappe glazuur.
als ik sommige foto's zie lijkt het veel luchtiger, had ik soms heeeeeel lang moeten mixen of heb ik iets anders verkeerd gedaan??

2

Re: Probleempje icing

Je moet zeker 10 minuten mixen, ik weet niet hoelang jij het hebt gedaan? Ook zijn sommige spuitmondjes een beetje vreemd, ik heb er een paar waar ik met geen mogelijkheid wat uit krijg :S En nee, dat is niet nummer 1 of 2. Ook geen wilton, dus dat zal het wel zijn.

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

3

Ik had gelukkig wel het goede spuitje van wilton. Heb aardig lang gemixt maar zal de 10 minuten niet gehaald hebben denk ik. Maar zal ik de volgende keer wel doen, dan gaat het vast goed komen!!! Dankjewel!!

4

als het te dik is hele hele kleine beetjes water toevoegen, is het te dun, kleine beetjes poedersuiker toevoegen

Alles goed???? nee 3 fout

5

ja om hem vloeibaarder te maken moet je echt beginnen  met 1 of 2 druppeltjes water hoor.
veel succes ermee! icing is altijd een beetje zoeken in het begin voordat het goed gaat.

website : www.detaartenfee.be
het boek van de taartenfee verschijnt op 1 november 2010