1

Onderwerp: nieuw, dus even voorstellen.

Hallo allemaal,
ik ben christina, uit zwolle.
Ik ben al een tijdje bezig met taarten bakken en gebakjes, ik vindt het erg leuk om te doen. Ik ben op deze site terecht gekomen, omdat ik graag wou leren hoe je mooie rozen kon maken met marsepein, want de taartjes die ik maak zijn de meeste zonder marsepein, ik wou ze graag op de site zetten, zodat jullie het konden zien, maar ik wist niet hoe ik het moest doen:P, maar ja weet iemand hoe je foto's van de taarten op de site kan zetten, ik heb wel veel taarten van jullie gezien en MOOI zijn ze.

2

Re: nieuw, dus even voorstellen.

Hoi Christina,

welkom op deze site en bij dit gezellige forum! Leuk dat je je aangemeld hebt.

Hoe je je foto's kunt plaatsen kun je in dit topic lezen:

http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … hp?id=8723

Succes en ik ben benieuwd!

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

3

hoi koenie,

Bedankt voor je hulp.
Ik heb toch maar een space bij hotmail aangemaakt en daar heb ik dan een paar foto's gezet, hopelijk is het gelukt.

Ze zijn niet zo mooi als jouw taartjes, ik heb even je site gezien, netjes hoor!!

groetjes

4

Niet zo mooi? NIET ZO MOOI???

Ik vind ze prachtig! Heerlijk om ook eens taarten zonder fondant of marsepein te zien! ;) Ze lijken me trouwens ook superlekker... :9

Die letters met vruchtenhagel, de amandeltjes-rand... hm, ik doe toch wel een paar ideeen op hoor!

Enne... die bruidstaart? Is die ook van jouw hand?

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

5

hahahah, nou dankjewel.

Welke bruidstaart bedoel je de ene heb ik wel helemaal zelf gemaakt, maar de ander niet, ik heb wel een standaard die precies daar op lijkt en bruidspop dus ik ga binnenkort proberen om eentje te maken die daar op lijkt vandaar de foto.

succes verder en ik zal je site in de gaten houden;)

6 Laatst bewerkt door lune (25-12-2007 00:32)

Hoi, welkom op de site
Ik vind het supertaarten, mooi gespoten, leuk versierd.
Maar wees gewaarschuwd, dit forum en taarten maken is zeer verslavend.
toen ik eenmaal mijn eerste lap marsepein over mijn taart had gemikt, was ik verkocht.
Laat je je roosjes ook nog zien?
Het makkelijkst is een album aanmaken bv www.mijnalbum.nl (gratis), daar je foto's uploaden en op de grote foto klikken voor de eigenschappen en het html riedeltje tussen  zetten, dan is je foto hier geplaatst
succes

Alles goed???? nee 3 fout

7 Laatst bewerkt door christina_love_taartjes (25-12-2007 13:42)

ohh ja dankje wel.

Maar jouw taartjes zijn ook supperr mooi vooral het dartbord en die barbie taart het idee al, echt mooi, hoe heb je het eigenlijk gedaan met die barbie is het gewoon een barbiepop?? en dan daarom heen met marsepein?... Ja dat geloof ik best dat het verslavend is hahahha.

Oh ja nog bedankt he voor de tip voor mijnalbum.nl zodra ik tijd heb zal ik ook eentje aan maken.

Nou fijnedagen