1

Onderwerp: Hoe werkt een taartzaag precies?

Ik heb vandaag een taartzaag gekregen, en ik weet dat je hem met de pootjes op de ondergrond moet houden om geen golven te krijgen. Maar hij is maar verstelbaar van 1cm tot 3cm (ong) tot boven de ondergrond zeg maar. Hoe kun je dan hoger in je taart snijden?

Ik snap het nog niet. :D

2

Re: Hoe werkt een taartzaag precies?

Ik heb een zaagmet 2 zaagjes, dus ik snijd gelijk in 3 lagen.
Maar wat ik doe als ik 3 keer wil snijden (dus in 4 lagen) is eerst

Groetjes, Carin
If at night you cannot sleep, count your blessings instead of sheep

Ik heb 'm vorige week ook voor het eerst gebruikt. Ik heb de zaag uit de webshop. Die kun je voorzichtig bij elkaar knijpen en dan kun je het zaagdraadje omhoog of omlaag schuiven. (Vage omschrijving volgens mij, maar 'k weet niet hoe je 't anders moet zeggen.)

4

Mieke Verheij schreef:

Ik heb 'm vorige week ook voor het eerst gebruikt. Ik heb de zaag uit de webshop. Die kun je voorzichtig bij elkaar knijpen en dan kun je het zaagdraadje omhoog of omlaag schuiven. (Vage omschrijving volgens mij, maar 'k weet niet hoe je 't anders moet zeggen.)

Zo een heb ik ook. :Y Maar er zitten maar 4 gleufjes waar hij in kan zeg maar.

Carin, ik denk dat ik het zo snap! :D

5

Kleine taartzaag is dat dan, ik heb heel veel gleufjes (!?!?wat klinkt dat raar!??!!). Maar echt zagen hoor, de eerste keer dat ik hem gebruikte, belandde ie haast in de vuilnisbak, maar als je eenmaal de slag te pakken hebt!!!! Zou niet meer zonder kunnen!

Op zoek naar leuke hebbedingetjes, kijk eens op mijn site! Cakes by Bien heeft ook een FB pagina, zo ben je altijd op de hoogte!

6

Ik heb 4 gleufjes. Haha. :D

Maar hij wil wel lang, 30 cm ong.

7

wat grappig om te lezen dat iemand 2 zaagjes op dr taart zaag heeft. Ik heb een taart zaag gekocht en er zit een extra taartzaagje in de doos. Het is natuurlijk net zo makkelijk om ze er allebei omheen te doen. Weer iets geleerd ;)

8

Ik heb een zaag waar 2 zaagjes in horen hoor. Ik weet niet of je in die 4 gleufjes wel 2 zaagjes kwijt kan, je krijgt dan wel h

Groetjes, Carin

9

ik heb er ook eentje met maar 4 of 5 gleufjes. Maar als ik dus hoger wil zagen dan het hoogste gleufje, dan schuif ik de zaag hoger en plak die vast met plakband. Dan wel even meten zodat de twee kanten even hoog zitten

10

mlensink schreef:

wat grappig om te lezen dat iemand 2 zaagjes op dr taart zaag heeft. Ik heb een taart zaag gekocht en er zit een extra taartzaagje in de doos. Het is natuurlijk net zo makkelijk om ze er allebei omheen te doen. Weer iets geleerd ;)

Ik heb 11 gleuven (en nog een paar, maar ik zeg niet waar ;) ) en heb er nooit aan gedacht om 2 zagen tegelijk erop te zetten, dat ga ik vanmiddag even uitproberen

Alles goed???? nee 3 fout

11

2 Zaagjes op de taartzaag die voor

12

hoezo gaat het zaagje lubberen dan ? ik heb ook heel veel gleuvjes en ik zou niet zien waarom een zaagje te lang zou worden. Maar goed, we gaan het proberen...met kerst

13 Laatst bewerkt door Kaatje Koek (22-12-2007 16:43)

De zaagjes zijn even lang, maar als je er 2 indoet moet

14

Ik wil me nergens mee bemoeien :o  hoor maar mijn zaagjes zijn even lang.

Groetjes, Carin

15

Prima, dan probeer het maar. Bij mij lukte het niet, dat is alles wat eigenlijk überhaupt wilde zeggen.

16

Ik denk dat iedereen hier, een andere zaag heeft :D
Typisch eigenlijk... in de wereld van de taartzagen... dat er nog verschillen in zijn ook zeg :lol: ... ik dacht eigenlijk... een taartzaag is een taartzaag...

Groetjes, Carin

17

Nou, die van mij doet het hoor. :D

Eindelijk rechte oppervlakken zonder golven. :D

18

die van mij deed het ook hoor......2 zaagjes op elkaar ging best goed.  Maar ik wist idd niet dat er zoveel verschillende waren. Ik kan geen super grote taarten door snijden, maar wel A4 formaat en grotere taarten maak ik toch niet.

19

Er bestaat een supertaartzaag http://www.agbayproducts.com/ en men is er heel erg lovend over.