Onderwerp: Tractor Tom en een vrolijke bloemen taart
Goedemorgen Meiden,
Deze week heelijk rustig geweest (qua taarten). Voor het zoontje van mijn vriendin heb ik een hele stoere Tractor Tom taart gemaakt. Het mannetje is helemaal idolaat van trekkers (ach welke stoere jongen nu niet eigenlijk
). Zijn mama vroeg of het lukte om Tractor Tom te maken. "Tuurlijk" riep ik (achteraf iets te enthousiast.... want vondt het nog best lastig. Ik heb hem al eerder in de week gepuzzeld, de taart was nl. voor zaterdag en ik had vrijdagavond op werk een kerstborrel (hik hik hik) en zag alwel aankomen dat ik vrijdagavond niet in staat was op Tractor Tom te gaan puzzelen
. En dat had ik dus goed ingeschat.
Hieronder eerst de foto met Tractor Tom zonder hefmast. Had de hefmast al wel los gemaakt, maar vondt hem niet netjes en mooi genoeg om hem zo af te leveren. Mijn vriendin dacht er anders over.... ze heeft hem er thuis nog op gelegd. De hefmast zit overigens vol met spaghetti stokjes ...
Gevuld met aardbeienmousse (favoriet bij de kinderen in de vriendengroep).
Hier de foto (niet mooi gemaakt hoor, maar was ook niet de bedoeling dat dit hem zou worden)...

Als laaste nog een opdracht tussendoor. Heb het idee op het forum voorbij zien komen, weet alleen niet meer bij wie..... 
Iedereen alvast gezellige Taart en Kerstdagen gewenst
Linda