Onderwerp: Beter laat dan nooit, maar ..... alweer Bumba

Ja dames, sorry hoor, ik weet dat het helemaal niet meer origineel is, maar mijn dochtertje is gewoon zooooo gek van Bumba.  Ik kon het gewoon niet over mijn hart krijgen om haar geen Bumba-taart te geven voor haar verjaardag.  En alleen al haar gezichtje toen ik de taart voor haar neus zette om de kaarsjes uit te blazen... Dat was gewoon zaaaaaalig.
De tweede taart heb ik gemaakt voor iemand van mijn schoonmoeder haar buikdansclubje.  Die mevrouw was jarig en wilde eens wat anders.  Dus heeft mijn schoonmoeder even reclame voor me gemaakt.
Ze zijn allebei heel simpel gevuld : BBR en Myrtille-confituur, en natuurlijk afgesmeerd met de botercr

2

Re: Beter laat dan nooit, maar ..... alweer Bumba

Bumba blijft leuk! Ik mag hem volgende week ook weer maken. En een stralend gezichtje zegt genoeg!

groetjes Francisca

3

Hahaha... ja... ik mijn keukentje staat ook alweer een Bumba te pronken! Blijft een populair figuurtje he!

Je hebt er een prachtige, vrolijke taart van gemaakt; helemaal goed!

Enne... een buikdansende schoonmoeder? Toe maar!

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

4

ook al niet origineel...bumba blijft leuk,
en elke x toch net weer iets anders..
mooi hoor :thumb:

Webshop- Workshops Winsum/ Groningen
www.juffrouwtaartshop.nl

5

Ik vond ook super leuk om Bumba te maken.... ik begin steeds leuker te vinden kinder taarten te maken .. met veel kleurtjes en bekende figuurtjes. Ongelovelijk hoe je kind blij kan maken met de taart ..... prachtige ontwerp !

6

twee hele mooie taarten Peggy!! ik ga  binnenkort klanten naar u kunnen doorverwijzen!

website : www.detaartenfee.be
het boek van de taartenfee verschijnt op 1 november 2010

7

leuke bumba taart. Mischien wel niet origineel meer maar dat geld denk ik onderhand voor alle taarten haha er zijn er ook zoveel nu:)
Mooi gemaakt hoor

Gezondheid gaat met de jaren, maarwijsheid komt met de jaren!

8

bumba blijft leuk, ik mocht er gister ook weer eentje maken. Goed gedaan!

Groetjes Petra,
www.taartendecoratie.nl: de winkel voor al je taartspullen vind je in Ridderkerk!

9

Nou Bumba kan altijd hoor! Deze is ook weer erg leuk!!

gefeliciteerd met je dochter!!

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

10

Bumba blijft inderdaad leuk hoor!

De Taartatelier en workshopruimte in Deventer, Zutphen, Apeldoorn en Raalte (Lettele, spanjaardsdijk 92B). http://www.zoetenzodeventer.nl. en  https://www.facebook.com/ZoetenZoDeventer

11

ach of het nou origineel is of niet, je moet het toch maar maken en dan staat er zo'n super strakke Bumba op een taart! En voor smilende snoeten doe je alles!

groetjes Isabel

12

Gefeliciteerd met je dochter!
Wat een mooi bumba taart heb je gemaakt voor je dochter. Kan me voorstellen dat ze helemaal ging glunderen!
De andere taart vindt ik ook heel erg mooi!

Groetjes Tweety!