Onderwerp: Weer een kadootje en 25 jr getrouwd taart voor juf
Zou het eigenlijk niet doen, maar ja, verslaafd he
Dus toch weer aan het taarten geslagen...
De eerste is voor de buschauffeur van Tessa om haar een gezellige kerst toe te wensen.

Dan een taart voor de juf van Jent die vandaag 25 jaar getrouwd was. De kindjes mochten op haar receptie komen en deden een heel leuk liedje en op zo'n feestje hoort uiteraard een klein bruidstaartje met alle namen van de kindjes.
Vond de taart eigenlijk kaal op z'n mooist:

Daarna had ik in een Wilton boek een prachtige taart gezien met allemaal harten op lolliestokjes, dus ik dacht dat is geweldig ! Alleen ik had geen lolliestokjes dus dat werden fondantstokjes. Die braken, dus er nog maar icing overheen gespoten ... Maar die bleken na een tijdje niet zo geweldig te zijn als ik in gedachten had. Ze braken af of gingen hangen... arghhhhhhh
Hier het resultaat met fondantstokjes, viel me achteraf erg af hoe het er uit zag. Leek meer op een kermisattractie De strik valt helemaal in het niet.

Vanmiddag voordat we naar de receptie moesten waren er zoveel afgebroken dat ik alles er maar uit heb gehaald en zo vastgeplakt op de taart.
Het resultaat vond ik uiteindelijk nog mooier ook !

Wat nog wel erg lelijk is, is de afwerking van het tweede taartje. Dat zweeft teveel. Stokjes te lang en de volgende dag was de taart toch ietsje gaan zakken. dusssssss. Maar ja, je kan niet alles hebben he !
Ik wil iedereen gelijk even gezellige kerstdagen en een goed 2008 toewensen.
Al mijn foto's zijn te zien op http://felicitaartjes-wietske.mijnalbums.nl/

Ik vind taart 1 van de bruidsstoet het mooist, maar ik ben van de eenvoud...