1

Onderwerp: how too kerstboompje

Wie kan mij uitleggen hoe zo'n kerstboompje gemaakt wordt?

gr. Isabel

2

Re: how too kerstboompje

Kijk hier maar eens:
http://www.youtube.com/watch?v=lDvpQn3fUcg
Succes!

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

3

Ik wil eigenlijk ook wel graag het kerstboompje en het sneeuwmannetje maken, maar... ik heb geen tylose in huis. Zou het zonder tylose ook te doen zijn??

4

Van marsepein moet dat wel kunnen als je 'm niet te groot maakt!

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

5

Waarom niet van fondant dan? Is dat zoveel minder stevig, of zou het gaan brokkelen?

6

ik heb dat kerstboompje gewoon met mmf gemaakt, zonder tylose

7

wat een fantastische tip yvonne, hoe zoek je dan verder op YouTube, heb al eea gevonden , maar toch ben benieuwd hoe je dat je zoekopdracht in tikt.

groetjes Isabel

8

Ik heb een kerstboompje gemaakt van alleen fondant niks erdoor heen. Weet niet eens wat tylose is :o

Hier ook een link http://vimeo.com/329899

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

9

Volgens mij maakt het ook niet uit, mits je hem maar niet te groot maakt. Want hoe hoger hoe zwaarder en dan zul je hem toch moeten stutten.

groeten Isabel

10

De mijne is ongeveer een centimeter of 7 a 8. Heb hem heel voorzichtig laten drogen en is nu keihard.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

11

Ik heb een aantal sneeuwmannen gemaakt met fondant en dat is aardig gelukt (zie bij de taarten parade sneeuwmannetjes geboedseerd)

Natascha

Groetjes Natascha