1

Onderwerp: het is 'm net niet helemaal... tips bob de bouwer

Net de hele avond gezeten om 1 poppetje te boetseren... Bob de Bouwer
Aaaaaaaarghhhhh!!! Dit was niet m'n 1e poging en de beste tot nu toe. Maar toch is het 'm net niet helemaal.
Misschien dat jullie tips of ideetjes te hebben om Bob hier en daar nog wat te verbeteren??

(let niet op de vlekjes op zijn broek... Bob had een verfklusje :rolleyes: )

http://www.mijnalbum.nl/Foto-WBPDGAG6.jpg

groetjes Crystal
Mijn taarten zien? -->Crystal's creaties

2

Re: het is 'm net niet helemaal... tips bob de bouwer

Hij lijkt wel maar ik zou hem een nek geven. Zijn hoofd plakt nu op zijn romp ;)

Knap gedaan met zijn hemd!

3

Ik vind hem geweldig knap gedaan! Hij lijkt sprekend wat mij betreft. Maar ik kan echt he-le-maal niet boetseren... dus aan mij heb je weinig eigenlijk :D
Maar wellicht vind je het leuk dat er mensen zijn die jouw Bob echt heel mooi vinden :thumb:

Groetjes, Carin
If at night you cannot sleep, count your blessings instead of sheep

4

ben het eens met Nathalie, hij is super goed gelukt, alleen effe het hoofdje er af, stukje nek tussen, hoofdje terug er op, wel met een spagettistokje natuurlijk.

veel succes, geef hem maar  snel een mooie taart om op te staan :)

website : www.detaartenfee.be
het boek van de taartenfee verschijnt op 1 november 2010

5

ik ken bob niet heel erg goed (wel van plaatjes maar nooit zelf geboetseed), maar vind het wel een echte bob hoor, herkende hem meteen!

Mijn website: Presentaart

6

Dat stukje voor op zijn helm ontbreek nog en misschien nog iets van gereedsschap tussen zijn riem of in zijn hand? Maarre ik vind hem heel goed gelukt hoor ook ik herkende hem meteen!

7

De 'echte' bob de bouwer heeft geen nek volgens mij.... maar bedankt voor de compli's!!! Dat geeft me weer moed om verder te gaan.
Ik denk dat ik alweer een ander idee heb om Bob te boetseren. Wellicht dat ik dan wat meer tevreden ben. :-)

groetjes Crystal
Mijn taarten zien? -->Crystal's creaties

8

Ik zou denk ik zijn armen iets dunner maken, zodat hij iets minder plomp lijkt (de echte bob heeft volgens mij idd geen nek). Verder vind ik hem heel erg goed gelukt, knap gedaan!

Groetjes Petra,
www.taartendecoratie.nl: de winkel voor al je taartspullen vind je in Ridderkerk!