1

Onderwerp: Taart voor Drieling

Onze buren zijn onlangs opnieuw opa en oma geworden maar ditmaal van een drieling!! Het is een tijdje erg spannend geweest maar nu gaat het met alle drie de kindjes goed! Tijd voor een taartje dus!! Had door alle kerstdrukte weinig tijd en dit is beslist mijn record taartmaken geweest! Ook mijn eerste puzzelplaatje maar hij lijkt in ieder geval op het hert van de kaart, pufpuf!

http://www.mijnalbum.nl/Foto-EXWYBKGS.jpg

Nee, er is niks mis met uw ogen, beste kijker..... zo'n vette fondantvinger op je fotolensje pakt niet scherp uit..... :O De taart is echter al weg, dus geen foto herkansing... :D

2

Re: Taart voor Drieling

Wat bijzonder zeg, een drieling!! Hele mooie kaart ook! Je hebt er een mooie taart van gemaakt!! :thumb:

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

3

Jeetje wat een wonder zeg, drie kindjes. en dan zo'n leuk kaart met een leuk taartje!

4

Mooi geboortekaartjetaartje! Een drieling, het zal je maar gebeuren...! Maar voor de opa en oma natuurlijk wel extra speciaal, voor ieder eentje en dan is er nog een over ;) !

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

5

Meid, wat een plaatje!! Hij is echt heel goed in de sfeer van het kaartje en je puzzel is super gelukt!! Lekker gevoel he!! Ben weer helemaal trots op je!!!!

Lieve taartgroetjes van Annemieke!!!
http://www.mijnalbum.nl/Album=ITO7BKL3

6

Wat een leuk taart zeg! Heel mooi gemaakt!

Groetjes Tweety!

7

Nou dame... u wordt ook steeds beter (en sneller ;) !!!!

Strak exemplaar met een mooi gepuzzeld hertje... lief ook die kleine bloemetjes en de hartjes-rand. Hoe heb je die mooie kleur groen getoverd? En wat zit er voor vulling in?

Ik wil aaaaaaaalles weten... ;)

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

8

tom poes schreef:

Mooi geboortekaartjetaartje! Een drieling, het zal je maar gebeuren...! Maar voor de opa en oma natuurlijk wel extra speciaal, voor ieder eentje en dan is er nog een over ;) !

En dan nog 2!! Ze hebben al 2 kleinkinderen, allebei ongeveer 1,5 jaar oud, hihiii! Dat wordt wat daar!! :lol:

9

Koenie schreef:

Nou dame... u wordt ook steeds beter (en sneller ;) !!!!

Strak exemplaar met een mooi gepuzzeld hertje... lief ook die kleine bloemetjes en de hartjes-rand. Hoe heb je die mooie kleur groen getoverd? En wat zit er voor vulling in?

Ik wil aaaaaaaalles weten... ;)

Hallohallo!

Kleur groen is gewoon de standaard groene kleur uit het flesje. Flink wat erdoor en kneden maar! De vulling is wederom bbr, kersenjam en botercreme met vleugje rum-essence. Wordt onderhand saai maar heb nu 2 weken vrij!! Ga dus druk experimenteren, mmmmm!! :lol:

10

Echt een schattige taart! Helemaal in de stijl van de kaart! Goed gepuzzeld!