1

Onderwerp: waar staat de monchou vulling?

Zoek me een ongeluk... En waarschijnlijk kijk is er gewoon steeds overheen ofzo maar; WAAR STAAT HET RECEPT VAN DE MONCHOUVULLING???
( lijkt me zo heeeeeeeerlijk!)
Ik weet zeker dat ik het ergens heb gezien, maar vind het gewoon niet meer terug... zucht. Feestdagen stress.

Kunnen de kersen op de vulling of er ook door?

Wat is lekker als 2e laag?

Bedankt maar weer!

2

Re: waar staat de monchou vulling?

He tis volgens mij niet echt een recept hoor! temniste of ik doe het al de hele tijd fout, hhahhaa.
Ik gebruik monchou of mascarpone in een laag en daarbovenop meteen kersenvlaaivulling. Als tweede laagje lekker knapperige chocoladelaagje of botercreme extra. Mjammie!

3

Babs, doe je dan de monchou met slagroom mixen, zoals je ook bij een kersenvlaai doet?

4

Ik gebruik de mascarpone en mounchou gewoon zo als laag en erbovenop de kersenvlaaivullling. Maar volgens mij kun je alle kanten op hoor met deze twee.
Slagroom erdoor kloppen en dan wat vruchtensap. Of slagroom erdoor roeren met koekkruimels erdoor.

5

Als je de zoekfunctie gebruikt en monchou intypt, dat vind je wel een recept. Hier staat bijvoorbeeld een recept van moncou bavarois: http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … p?id=11016

6

nou, dat was wat ik bedoelde...:o

Had zelf ondertssen ook al wat in elkaar geknutseld. jummiedejumie, echt lekker!

7

sorry dat ik het niet eerder heb gezien Loes. maar hopelijk is het toch gelukt
Volgende keer even op monchou bavarois zoeken

8

Bij de C1000 in Hoofddorp staat het bij de smeerkaas, kruidenboter enz. Eigenlijk kan je beter zeggen : het kaasvak ;)

Groetjes, Manika
www.taartenvanmanika.nl