Onderwerp: Koekhuisje
Deze MOEST er ook op, volgens mijn kinderen. Dus bij deze.

Hier nog in wording:

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Koekhuisje
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Deze MOEST er ook op, volgens mijn kinderen. Dus bij deze.

Hier nog in wording:

geweldig... je dochter heeft lekker al wat gesnoept haha!!!
Hij is echt leuk geworden!!!!
Hoi,
Alleen die koppie's is toch al een rede voor een foto. Wat doen ze hun best.(die wangetjes helemaal aan het blozen van inspanning (ha, ha ,schattig hoor).
Nou meiden, knap hoor !!en ik hoop dat hij lekker zal smaken.
Als ik ze zo bezig zie moet ik meteen aan mij 2 meter grote stoere zoon van 14 jaar denken, hij zag mij van de week boetseren en zij spontaan he'leuk mam! zal ik je helpen,en ja hoor, daar zat hij tot 1 uur s'nachts aan de keuken tafel een sneeuwkabouter (zo heeft hij zijn ontwerp genoemd) op een arreslee, te maken, een kado''tje en ook nog een kerst laars .Het was nog goed ook!en hij heeft nog wel grote handen.Als ik dan ook dit mama helpen zie dan raakt mijn moeder hart helemaal vertederd.
Gr Gurdie
Gr Gurdie
Tuuuuuurlijk moet dit kunstwerk geshowd worden!!!
Knap gedaan meiden!!!
Natuurlijk verdient deze een plaatsje! Volgens mij is er veel geproefd tijdens het maken 
Nou dametjes dat hebben jullie leuk gedaan hoor! En zeer zeker moest mama die aan ons showen!
groetjes francisca
In 1 woord super. En natuurlijk moeten eerst de spullen even getest worden.Je kan geen vieze spullen op je huis zetten.Dus ik snap die mondjes wel.hi
Uiteraard verdient dit ook een plaatsje! Ik vind het prachtig geworden, en die smoeltjes erbij...geweldig toch!
Heel leuk dat je geplaatst hebt deze echt geweldig die koppies met het versieren van het huisje.. zeg maar dat ze echt een mooi kunstwerkje gemaakt hebben hoor echt heel leuk gedaan!!!
Wat geweldig die twee meiden lekker ingespannen aan het werk!
Natuurlijk moet dat ook geshowd worden!
Schattig!! En natuurlijk moet deze ook even geshowd worden!
bakken....decoreren....Tuurlijk hoort hij hier thuis, wassie lekker meiden....het voorproeven dan??
hij is hartstikke leuk geworden
geweldig die chocolade snor!!!!
haha super! je meiden vonden het volgens mij wel leuk om te doen:)
o heerlijk.....wat een feest!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Koekhuisje