Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Drie taarten voor het schoolkerstdiner
Pagina's 1
Jeetje stuk voor stuk prachtige taarten hoor!!
Mooi!
Ik vind die bovenste echt heel erg leuk!
Jeetje wat boffen je kinderen met je
Heb je wel een extra knuffel / kus gekregen ? Ik vind dat je dat wel verdient. Ze zijn super geworden. Echt alle drie onwijs mooi.
leuk ,leuk,leuk!!kan niet kiezen..alledrie top!!!
groetjes danielle
Wauh vooral die bovenste gemarmerde vindt ik super!!
tjonge wat een prachtige taarten, wat een werk zal dat zijn geweest! en gelukkig maar dat het meerdendeel van de taarten ook nog werd opgegeten!!! ik vind ze allemaal even mooi 
Oh Jozien!!! Wat een mooie taarten. Ik ben helemaal weg van je Kerstman!!! Wat een prachtKerel!!! Ook je andere taarten zijn super gelukt!! (van welke is er nog een stuk??
)
Wat een dotjes, ze zijn prachtig. Zowel je sneeuwman als de kerstman hebben zo'n leuke/lieve uitdrukking op hun snoetjes, leuk!
Zo jij heb de blits gemakt met je taarten hoor! Erg leuk als je zoveel ooohh's een aaaah's om je heen te horen krijgt.
Ik vind je sneeuwman supercool zo met dat gemarmerde. De rest natuurlijk ook, duh!
drie leuke kersttaarten! de onderste is erg strak. De kerstman op de berg is erg leuk, en dan met lettertjes erbij zal het helemaal af geweest zijn!
Iene miene mutte....... ik kan niet kiezen, ik kan niet kiezen....
Ze zijn allemaal echt prachtig geworden!!
hmmmm... die sneeuwman ziet er zo schattig uit, en die kerstman is ook geweldig, het bergje met die sneeuwtop is ook leuk en die hulstblaadjes die onder het klokje vandaan piepen...jummie!
Wow, ik kan me voorstellen dat de kindertjes het allemaal heel erg leuk vonden. Wat schitterend creaties zeg! Mijn complimenten 
zohe zijn echt onwijs leuk geworden, 3 wat een werk ik vond 2 al een klus!!!
Het zijn allemaal hartstikke mooie taarten!
De kerstman is mijn favoriet!
Ga ik toch nog eeeeeeven op reageren hoor...
3 SUPERMOOIE TAARTEN!!!!!!!!
De gemarmerde is mijn favo... ik ben op dit moment dan ook helemaaaaaaal verslaaaaafd aan marmeren... raar maar waar...

De kerstman en de sneeuwpop zijn zo goed geboetseerd... heb je nou al 'boven tafel' gekregen waarom de klok en de berg niet (of nauwelijks) opgegeten waren???
Wauw, mooi hoor!
Och wat een schatjes, vooral de eerste 2
Pagina's 1
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Drie taarten voor het schoolkerstdiner