Onderwerp: mijn eerste taart
al t begin is moeilijk pffffffffffff, ondanks dat hij scheef is een beetje bobbelig en nijntje opvalt vind ik het een erg leuke hobby. Nu maar hopen dat de opdrachtgeefster er morgen ook blij mee is 

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » mijn eerste taart
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
al t begin is moeilijk pffffffffffff, ondanks dat hij scheef is een beetje bobbelig en nijntje opvalt vind ik het een erg leuke hobby. Nu maar hopen dat de opdrachtgeefster er morgen ook blij mee is 

woah! ik vind hem helemaal geweldig! ik weet zeker dat ze er blij mee is! 
Dat is toch een prachtige taart, als ze daar niet blij mee zijn weet ik het ook niet meer.Gr Bettie
Nou, hij is super gelukt hoor!! (is dit echt je eerste taart??)
bedankt, ja dit is echt mijn eerste taart, ik heb een keer een cake bekleed met een puzzelnijn maar verder niets!!!
Jij zet hoog in, lekker moeilijk om mee te beginnen.... Heel, heel knap gedaan hoor!
Wow heel netjes hoor voor een eerste keer!!
Heel erg mooi zeg! ben benieuwd naar de reactie van de opdrachtgever! Maar ik kan nu al zeggen dat ze het heel erg mooi zullen vinden!
Een prachtige taart hoor!! Zeker voor een eerste!!
Hij is super, joh! Als de opdrachtgeefster daar niet blij mee is, spoort ze niet, hoor!
Mooie kleuren, leuke beestjes aan de zijkant, leuke nijn!
Gaaf!
ik heb hem net weggebracht en ze vond hem erg leuk!!! Heb zelf even een stukje geproeft maar was lekker!!! (al zeg ik t zelf
) de onderste was trouwens lemon curd en bbr met manderijntje en de bovenste slagroom met bokkenpootjes en aardbeienjam.
groetjes anke
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » mijn eerste taart