Onderwerp: botercreme met aarbeiensmaak
hoe krijg ik dit het beste voor elkaar, als ik wil decoreren met bc met aardbeiensmaak, of slagroom met aardbeiensmaak.
hoe maak ik dat dan
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » botercreme met aarbeiensmaak
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
hoe krijg ik dit het beste voor elkaar, als ik wil decoreren met bc met aardbeiensmaak, of slagroom met aardbeiensmaak.
hoe maak ik dat dan
Bij de mix zou je het water kunnen vervangen door limonadesiroop aardbei en wat minder suiker toevoegen. Door de stijfgeklopte slagroom wat puddingsaus aardbei of iets dergelijks.
Ik heb botercreme (mix) het water voor een deel vervangen door aardbeienlikeur. Was errug lekker kan ik je vertellen
kan ik ook gewoon strawberry flavor gebruiken, weet niet waar ik die likeur kan vinden in Engeland
Ja hoor, dat kan. Die heb ik ook een keer gebruikt om botercreme en smaakje te geven. Waren flavouring flesjes uit Engeland, dus moet hetzelfde zijn. Er hoeft niet zo heel veel in om een lekker smaakje te krijgen, af en toe even proeven mag
Of je doet er Nesquick aardbei doorheen...
Ehm in Engeland zou ik het ook niet weten, misschien overleggen bij de slijter.
Hebben ze daar zoiets als Saroma? Poeder om pudding mee te maken.
Ik doe de bananensmaak wel eens door de botercreme en dat is heerlijk. Ze hebben hem ook in aardbeien.
Ik heb bij Tesco van die kleine flesjes gekocht, allerlei smaken, het merk is SuperCook en het werkt geweldig! Ze hebben dus ook aardbei.
Hoi Heaven,
Je kan ook kijken bij een Caribean shop in Engeland en in Nederland de Surinaamse Toko's.
Ze verkopen allerlei smaak essence en ook de aardbeien.
Heel vaak wordt er limonade siroop van gemaakt.
Ik ga namelijk ook toevallig een kersttaart maken en de bc doe ik ook met aarbeiensmaak of kersensmaak. Ben er nog niet uit!
Succes.
Haha, zit net bij een ander topic iets te tikken over aardbeienbotercreme. Ik maak botercreme met mix van de webshop en gooi er aardbeiensaus door. Uit zo'n flesje van Hero geloof ik.
ja Carin, de meeste producten hebben ze hier van Supercook, ik heb er ook de flavourings van, maar de aarbei ben ik nog niet tegengekomen, zal even kijken, toch bedankt allemaal voor de tips, kan alvast een aantal ervan gaan uitproberen.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » botercreme met aarbeiensmaak