Onderwerp: Toch nog een taart in december.
LET OP! TOPIC IS 5 JAAR OUD!!!
Gisteravond hadden we een etentje van mijn werk bij Livera.
Al was de catering die geregeld was wel super goed, een taartje van mij wilde ze toch nog wel na. 
Deze had ik zien staan op de site van debby Brown, in het extra naugty taartboek.
Vond hem wel erg toepasselijk voor mijn werk dus ik dacht, ik maak er een kerst versie van.
Het was wel een beetje een haastklus, had geen tijd om iets voor te bereiden en hij moest echt in een keer klaar. Het waren 4 uurtjes vol onderbrekingen. De loodgieter kwam de waterleiding doortrekken op zolder en de afvoer maken. Hoera water in de workshopruimte.
En natuurlijk had Liam een hele ik verveel me dus ik doe dwars want dat komt nu niet uit bui.
Maar goed, dat heb je soms gewoon.
Hij is dus niet zo precies afgewerkt als ik zou hebben bij meer tijd maar vind hem toch wel leuk. 
De anderen vonden hem ook leuk en erg lekker en de 3 heren in het gezeldschap zetten met liefde de tanden in deze billen. Hihi, bij deze mocht het. 
De 3 lagen zijn alle drie gevuld met chocolade creme met chocoladebolletjes erdoor. En met kersenvlaaivulling. Mmmmjam. 

Deze leek me wel braaf genoeg om niet bij de 18+ te horen toch? Verplaats hem anders gerust hoor. 

Kan me indenken dat ze op het werk er blij mee waren