1

Onderwerp: Hergebruiken boetseersels

Op de school van mijn dochter is a.s. woensdag kerstdiner. Ik wil een taart maken en heb daar voor al dribbel met kerst tafreeltje gemaakt.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-WGSLHO7N.jpg

Ik heb een kartonnetje met fondant (tylose) bekleed en daarop het hele tafreel geplakt. Mijn idee is om op school het tafreeltje op de taart te zetten en bij het aansnijden het er weer af te halen zodat ik het met kerst weer kan hergebruiken.
Kan dit???

Alvast bedankt voor de tips!

Liefs Wendy

2

Re: Hergebruiken boetseersels

Tuurlijk, waarom niet, ervaring leert dat geboetseerde dingen toch nooit gegeten worden!

Op zoek naar leuke hebbedingetjes, kijk eens op mijn site! Cakes by Bien heeft ook een FB pagina, zo ben je altijd op de hoogte!

3

Ja hoor geen probleem! Misschien doe je dat evengoed wel, maar ik zou een nieuw bak papiertje onder het kartonnetje leggen.

groetjes Francisca

4

Ja hoor het kan zeker!
Alleen moet je wel opletten dat mensen eraf blijven en opletten met vervoeren enzo, want dat 1e wat ik noemde was de reden dat ik m'n strik niet meer kon recyclen :D

Groetjes, Carin
If at night you cannot sleep, count your blessings instead of sheep

5

....en mijn ervaring is dat kinderen juist WEL alle boetseersels (willen) eten, het liefst als eerste juist en slaan elkaar er soms de hersens voor in :D :D

Groeten, Jozien.

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!