Re: gouden bruiloft lacewerk filligrain
schitterend!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » gouden bruiloft lacewerk filligrain
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
schitterend!
Heel erg mooi!
En wat zonde dat het kapot gegaan is!
wat een werk zeg, prachtig, ik hoop dat alles goed gaat met vervoer!
Wat een werk zeg, prachtig hoor!
Echt prachtig angelique! daar moet je uuuuuuuuuuuuuuuren mee zoet geweest zijn! Die bruidegom... aaaaaagggggggggggh!!!! Wat een geluk dat WIJ WEL allemaal jouw werk appreci
Kunst met een grote K ....en een ander K** woord toen het stuk ging....Maar het zag er ongetwijfeld nog steeds mooi uit en smaken deed het ook vast!
ja hoor, ze waren er uiteindelijk erg blij mee en ik heb de bruidegom al vergeven hoor, ik snap best dat je even wilt voelen bij dit soort werk, die neiging had ik in Birmingham ook bij een aantal taarten maar gelukkig was ie heerlijk en ik weet nu dat ik in het vervolg toch alleen dit soort werk ga maken als ik het ter plekke op kan bouwen. Een reserve had ik niet, ik had het werk al een keer gemaakt en uit elkaar getrokken, verkeerde consistentie, dus de tweede keer had ik zoiets van:nu moet het goed gaan. hmmmmmmmmmm ach ja, inderdaad , gelukkig waarderen jullie het wel met leuke reacties dus ik toch extra gelukkig hoor!!!!!!
Wat een werk, maar het resultaat is er ook helemaal naar. Prachtig!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » gouden bruiloft lacewerk filligrain