Onderwerp: mijn eerste taarten
Hallo, na het zien van al jullie prachtige taarten moest ik het ook eens proberen!
Als ik nu naar die eerste twee taarten kijk.... haha gelukkig ga je snel vooruit!
Zo niet strak en dat poppetje haha. Gelukkig heb ik nu wat handige spulletjes en gaat het al veel makkelijker!
De eerste 2 voor de verjaardag van mijn zoontje die 4 werd. Gevuld met BBR 4 vruchten jam en BBR met citroenkwarkpudding. En allebei afgesmeerd met botercreme.
Dat werkte natuurlijk verslavend! Dus bij de verjaardag van mijn zoontje die 1 werd de volgende 2 gemaakt! Inmiddels wat leuke gadgets aangeschaft en moet zeggen dat het al een stukbeter ging. En ben dan ook best trots op mezelf hahaha.
De nijntje is gevuld met BBR en verse frambozen op laagje botercreme. De eendjestaart is gevuld met 1 laag tobleronevulling en een laag kersenvlaaivulling. Beiden afgesmeerd met botercreme. De frambozen was veruit favoriet! Heerlijk fris!
Ohja dan heb ik ook nog tussendoor een zak van sinterklaas gemaakt, maar daar heb ik zelf helaas geen foto van.
Groetjes Lekkerbekje