1 Laatst bewerkt door miekje (17-12-2007 20:30)

Onderwerp: "Elfje"

Voor Noels 11de verjaardag een stapeltaart voor 20 personen met een elfje!!

Onderste laag is gevuld met bc met mandarijntjes en bbr aangemaakt met mandarijnensap.

Bovenste laag is gevuld met twee lagen witte chocoladeganache en frambozenjam.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-PZL7RJKN.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-ERSRDIO3.jpg

Lieve taartgroetjes van Annemieke!!!
http://www.mijnalbum.nl/Album=ITO7BKL3

2

Re: "Elfje"

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH! Wat een lief elfje zeg! Zo'n taart zou ik zelf nog wel willen. Heel mooi en heel strak.

3

Wat een mooie taart!! Hier krijg je helemaal een lente-gevoel van! Mooi elfje ook.

4

Heel mooi. Super!

5

Super! De kleurencombinatie vind ik ook prachtig en je elfje is heel mooi geworden :Y.

www.detaartentantes.nl
Workshops en webshop taartdecoratie. Ook afhalen in Zwolle en Elburg!

6

Wat een prachtige meisjes taart!!

groetjes sandra
www.sandrastaarten.nl

7

Wat een mooi elfje, ik moet toch ook maar eens gaan oefenen.

Groetjes Marlies

8

:Y Heel erg mooi!! Lieve kleurtjes ook!

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

9

Heel lief!

Winkel en webshop in Houten. Voor PME & Wilton Cursussen. www.liescakeshop.nl

10

Prachtige taart, lief elfje en wat heb je de letters leuk gedaan!

Op zoek naar leuke hebbedingetjes, kijk eens op mijn site! Cakes by Bien heeft ook een FB pagina, zo ben je altijd op de hoogte!

11

Wat een lieve taart en een mooie kleurencombi!

12

Heel mooi en prachtig!!!!!!!!!! :Y
Hoe was de combi van frambozen en witte choco? En lukte het met de ganache van Lara d'r site??? :D

Mijn website: Presentaart

13

Wat een PRACHT taart! Leuk ook dat je met de achtergrond hebt rekening gehouden bij het maken van de foto, maar dat terzijde.
Erg mooi strak en een erg lief elfje!!!

groeten Annemieke
Cake It

14

mascha schreef:

Hoe was de combi van frambozen en witte choco? En lukte het met de ganache van Lara d'r site??? :D

Hoi Mascha, de combi was superlekker en de ganache lukte ook heel erg goed!!
Ik hou eigenlijk helemaal niet van witte chocolade máár......voor die ganache maak ik een uitzondering ;)
Ik had trouwens nog nooit frambozenjam gegeten maar ik vond het ook erg lekker!! Vanmorgen at ik dus een geroosterd broodje met frambozenjam :) Ook op brood erg goed te eten dus :lol:

15

wat is ze mooiiiiii.....de kleuren zijn heel erg mooi en de letters zijn super en je elfje.....ik vind het gezichtje zo mooi...ik heb zelf altijd zo'n moeite met de ogen....deze zijn goed gelukt zeg...

groetjes Saskia
www.taartenmeer.nl

16

heel erg lief is deze zeg!!

website : www.detaartenfee.be
het boek van de taartenfee verschijnt op 1 november 2010

17

miekje schreef:
mascha schreef:

Ik hou eigenlijk helemaal niet van witte chocolade máár......voor die ganache maak ik een uitzondering ;)
Ik had trouwens nog nooit frambozenjam gegeten maar ik vond het ook erg lekker!! Vanmorgen at ik dus een geroosterd broodje met frambozenjam :) Ook op brood erg goed te eten dus :lol:

Daar ben ik blij om :) (dat de combi ook bij jou in de smaak viel). En Lara ook denk ik (na aanleiding van mijn dreigementen als de ganache niet beviel ;))
Duss, iedereen blij, die opdracht voor de bruidstaart is nu zeker binnen!? Toch?

Mijn website: Presentaart

18

mascha schreef:
miekje schreef:
mascha schreef:

Daar ben ik blij om :) (dat de combi ook bij jou in de smaak viel). En Lara ook denk ik (na aanleiding van mijn dreigementen als de ganache niet beviel ;))
Duss, iedereen blij, die opdracht voor de bruidstaart is nu zeker binnen!? Toch?

Arme Lara! Je had haar niet zo bang moeten maken hoor ;) straks stopt ze met recepten geven en dat willen we niet toch?! Ik heb de combi aan het hele gezin

19

Wauw, wat een geweldige taart!!! :thumb:
Welke maten heb je gebruikt?
Ik moet namelijk een bruidstaart maken voor 15 personen en wil zo graag een stapeltaart maken! ;)
Mooie kleurtjes heb je gebruikt ook!
En dat elfje! Schitterend!
Heb jij ook een album waar ik haar van dichtbij kan bekijken? :D

20

OOh echt grandioos mooi gemaakt zeg!!! Wauw dat ik het kon zooo mooi strak echt schitterend gedaan!!!

Groetjes van Jette

21

miekje, wat een mooi taartje, en hoog en een lief meisje bovenop, helemaal mooi....en de vulling klinkt erg aangenaam. Maarre dat jij nog nooit frambozenjam hebt gegeten....gaat er bij mij niet in. Dus start ieder morgen met een getoast witte boterham met roomboter en een klodder frambozen...en eindig de dag met een bakje yoghurt en een klodder frambozenjam. Het is zooohooo lekker.
Groet corinne

Groet Corinne

22

ohhhh lief zeg =) En wat leuk hoe je de rand van de onderste taart hebt gedaan met die 'krullen' zegmaar. Heb je trouwens geen close-up van het mooie elfje? Ik vind dat ze die wel verdient!    :Y

Mijn taarten enzo =) *klik*

23

oo wat een mooi taart, en een schattig elfje! Heel mooi en super gemaakt!

Groetjes Tweety!

24

dit is een ongelovelijke lieve meisjes taart geworden, super gemaakt. En die ganachevulling klinkt echt superlekker.

groetjes van Dewi

25

Mooi mooi mooi weer!....... Hmmmm, ik klink onderhand ook als een plaat die blijft hangen... Als je d´r nou ´s een keer eentje verknolt dan heb ik weer wat origineels te tikken maar ze zijn allemaal mooi, strak, origineel, gezellig, snoepig, interessant gevuld, gaaf gedecoreerd, netjes, kleurrijk, adembenemend en vooral zonde om in te gaan snijden! Toedeloe!