1

Onderwerp: DE strik, veel roosjes en een SMS Duim

SMS duim van die reclame, van alle rozenblaadjes platdrukken.

De strik was een ramp (waarvan op de foto niet veel te zien is geloof ik) maa omdat ik niet de juiste kleur icing kon maken zie je dus redelijk veel rozige icing tussen de lussen, ook is de witte icing tussen de rozen goed te zien.
De krullen braken af en de letters zijn niet heel recht, maar hee, de taart is voor mijn oma (en die is toch niet zo heel erg lief) en die is vast reuze verbaast dat ze zo'n mooie taart krijgt (ze moest eens weten hoeveel uur er in de strik en de rozen is gaan zitten)

http://www.mijnalbum.nl/Foto-DNTMOCXA.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-HFG8NA3E.jpg

vulling: laagje gesmolten chocola/bokkepootjes slagroom
            bbr/jam

Alles goed???? nee 3 fout

2

Re: DE strik, veel roosjes en een SMS Duim

Nou van je strik-ramp is niets te zien! En je roosjes: om op te eten!! :-D  Je vulling: Hmmmmm :9
Heel mooi gemaakt!!! Je oma zal hier heel blij mee zijn!!!

3 Laatst bewerkt door lune (14-12-2007 23:49)

Nathalie schreef:

Nou van je strik-ramp is niets te zien!

Kwestie van met de goede kant voor fotograferen :D(en niet eens een workshop van Simone gehad)
Hij is namelijk echt niet heel mooi, eerlijk is eerlijk, maar oefening baart kunst

Oh ja, waar maken jullie die mooie gelijkmatige kleine stipjes op de strikken mee?

4

Ik vindt het een mooi taart hoor! De roosjes alleen al! Ik kan de icing niet zien tussen de strik, maar jou poging is beter als de mijne (nog nooit een strik gemaakt), dus wat mij betreft is het goed gelukt!
Gefeliciteerd met je oma!

Groetjes Tweety!

5 Laatst bewerkt door catherine (15-12-2007 08:15)

ik vind het toch ook geen taart om over te klagen zo te zien. En ik had echt een foto verwacht van je duim :D:P

website : www.detaartenfee.be
het boek van de taartenfee verschijnt op 1 november 2010

6

Ik vind hem schitterend zeg! Die strik is super, ja en die roosjes...... Respect!

7

Nou op de foto zie er in ieder geval niets van. Wat voor kleur heb je gebruikt eigenlijk, lijkt op oud rose, klopt dat???
Hij is mooi geworden.

8

Ik vind 'm erg mooi hoor!!!
Mijn strik was echt een ramp, die stortte in elkaar en is dus in de vuilnisbak beland...

groetjes Crystal
Mijn taarten zien? -->Crystal's creaties

9

mirretje schreef:

Nou op de foto zie er in ieder geval niets van. Wat voor kleur heb je gebruikt eigenlijk, lijkt op oud rose, klopt dat???
Hij is mooi geworden.

volgens de wilton kleurentabel zou dit donker rood worden, maar ik had er al zoveel kleurstof door gekliederd dat ik hier ben blijven hangen en het heb opgegeven

10

Zo van deze kant te zien is ie prachtig. Dus iedereen moet hem gewoon van deze kant bekijken. Met de mensen meedraaien dan maar.........

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

11

Je hebt toch maar een hele mooie taart voor je niet zo heel erg lieve oma gemaakt!!

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

12

Ik vind hem wel erg mooi geworden hoor :Y. En om een sms-duim in de toekomst te voorkomen: gebruik de achterkant van een lepel (kwam ik ook pas achter na een x-aantal rozen en hele zere duimen :D).

www.detaartentantes.nl
Workshops en webshop taartdecoratie. Ook afhalen in Zwolle en Elburg!

13

eens moet het de eerste keer zijn om die strik te maken en zoals al het begin is, is het moeilijk..ach en veel oefening baart kunst..dus ze kunnen alleen maar mooier worden toch en deze is echt zo slecht nog niet!
En zere duimen van die rozen kan ik geloven ja! Marree..als je oma hier niet blij mee is is ze het met niks hoor!

gr. Isabel

14

Ik zie nergens de toetsen van een telefoontoestel, dus hoe kannie dan een smsduim hebben??
Mooie strik....ook leuk voor om je oma's rouwboeket of is ze nou ook weer niet z

Je hart fluitsert, luister goed!

15

Irma schreef:

Ik zie nergens de toetsen van een telefoontoestel, dus hoe kannie dan een smsduim hebben??
Mooie strik....ook leuk voor om je oma's rouwboeket of is ze nou ook weer niet z

16

Wauw mooiiii gemaak hoor!!!

Groetjes van Jette

17

Oh ik zie net dat ik nog niet had gereageerd
maar is een mooie taart toch?
Ik zie de icing niet. laat staan de duim

gewoon lekker trots zijn
taart voor oma, helemaal goed

cateren is ook gebakjes maken :)

18

Hijs mooi!!!

Liefs Martinique
Verslaafd aan taarten maken sinds December 2007

19

Mooi hoor
Ik vind het een ontzettende mooie kleur ook

Groetjesss

Gezondheid gaat met de jaren, maarwijsheid komt met de jaren!

20

Het verhaal was leuk, maar de taart is prachtig! Dat is de blessure wel waard ;) !
En vandaag gewoon een dagje met je duim omhoog zitten :thumb: op een zacht kussentje en het is toch alweer over.... :lol: !?!

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

21

De taart ziet er prachtig uit, in elk geval op de foto. :Y
Enne oefening baart kunst, dus volgende keer zie je niets meer van die icing.

22

Een taart van een oma dus... ;) Hahahaha... 'niet zo lief' ... jeeemig... ik krijg een beetje een beeld van een ouwe heks... sorry hoor...

Is het gewoon niet zo'n lief mens? Of is ze voor jou niet lief? Of omring je jezelf met heeeeel lieve mensen zodat iets minder lief gelijk opvalt?

Nou ja, je hebt in ieder geval wel een heeeeeel lieve taart gemaakt. Misschien stemt het haar wat milder???

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

Berichten [ 22 ]

Pagina's 1

Log eerst in inloggen or registreren om te reageren

DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » DE strik, veel roosjes en een SMS Duim