Onderwerp: Gingermen koekjes, cupcakes en nog meer koekjes :)
Eindelijk ik kon weer eens gaan bakken! Want tsja ik eet hier thuis alleen mijn creaties en meer dan 6 cupcakes wordt ook tipsie veel voor mezelf.
Maar eindelijk had ik weer een gelegenheid, namelijk kerstklaas (kruising tussen sinterklaas en kerstmis ) met vrienden. Dus ik voor de gelegenheid van alles gemaakt, dat vervolgends van apeldoorn naar wijk bij duurstede moest verhuisd worden dus ik liep daar met nogal wat tassen over het station.
Vondt weer heerlijk om het allemaal te maken, ookal ging nogal wel fout; de gingermencookies waren eerst uber schattig maar toen ze de oven uitkwamen waren ze nogal "gegroeid" dus waren het giganitsche koekjes geworden. Het was ook mijn eerste keer met icing dat ik werkte ging geweldig! Nog wel even oefenen voor juiste dikte om mee te spuiten want dat heb ik nog niet helemaal onder de knie.
De cupcakes gedecoreerd met fondant cadeautjes door mijzelf geboetseerd. ( Wat is dat trouwens vies zeg, ben echt geen fan van dat spul. Volgende keer maar misschien eens wat anders proberen)
Cadeautjes van fondant nog een keer apart op de foto wat een klus zeg dat allemaal boetseren!
Koekjes voor een vriendin, gedecoreerd met icing
De giga gingermen cookies, gedecoreerd met icing en gemaakt trouwens van speculaasdeeg vondt wel leuke kruising tussen kerstkoekjes en sinterklaaskoekjes
Cupcake voor een vriendin speciaal gemaakt, logo is van Be-More waar zei deze zomer heeft gewerkt bij een project in afrika
Wel beetje grote foto's woeps, sorry daarvoor
Groetjes Eveline