1

Onderwerp: Oosterhout

Wij gaan volgende week vrijdag met de hele fam naar De Katjeskelder in Oosterhout, lekker een weekje weg tot 28 dec , maar nu vraag ik me af of er daar of in Breda nog
leuke winkeltjes zijn waar je spulletjes kan kopen voor taarten bijv uitstekers, sugar pasta, e.d Gr Bettie

Veel taart plezier

2

Re: Oosterhout

Beetje verder doorrijden naar Den Bosch, daar hebben ze een geweldige winkel!
In Terheijden heb je De molen. Daar hebben ze fondant ed. Hoe die ook al weer precies heet, weet ik niet meer, maar ze hebben ook een website.

Groetjes van Carina
http://www.taartwerk.nl

3

Ken daar geen bakwinkels. Maar veel plezier! De Katjeskelder is erg leuk!

[b][color=pink][url=http://www.naara.nl]Na

4

Molen de Arend zit in Terheijden

5

In breda zit een kookwinkel waar ze wel wiltonspullen verkopen. Alleen is het wel prijzig. Het ligt net buiten het centrum, dus erheen rijden is makkelijker. Ik geloof dat de straat St. Janstraat heet.

Wil je echt lekker eten ga dan op de markt in Breda naar Dickens en Jones, jammie.

Het is zowiezo lekker shoppen in Breda, veel plezier.

Groetjes Peronne
www.tijdvoortaart.nl

6

Mocht je trouwens naar Den Bosch willen gaan naar de Taartenwinkel: die is van woensdag t/m zaterdag geopend. (van 9.30 tot 17.30)

7

Ini schreef:

Mocht je trouwens naar Den Bosch willen gaan naar de Taartenwinkel: die is van woensdag t/m zaterdag geopend. (van 9.30 tot 17.30)

Welke winkel bedoel je eigenlijk in Den bosch? is dat de kookwinkel Brinkman?

8

Ini bedoeld deze!!!!   http://www.detaartwinkel.nl/

golf is knikkeren voor rijke mensen die te lui zijn om te bukken

9

WAUW! Nou zeg dat ik dar dus helemaal niks vanaf weet zeg! Woon je zo dichtbij.
Is dit ook van iemand hier op het forum?
Leuk hoor, ga er snel naar toe.

10

Als Peronne Kookpunt bedoelt... die is volgens mij weg. Behalve de molen in Terheijden zit er helaas niet zoveel in (de buurt van) Oosterhout. Behalve in Den Bosch dan, maar da's toch weer net wat verder rijden.

Mijn online fotoalbum: http://lonnes.mijnalbums.nl 
Mijn facebook pagina: http://www.facebook.com/BakLonnes

11

Oh sorry, ben ook al een tijdje niet meer geweest in Breda. Jammer want daar hadden ze wel veel leuke spullen.

Groetjes Peronne
www.tijdvoortaart.nl

12

Hoi,

Is die taartenwinkel in Den Bosch echt leuk? Wil eens gaan kijken, maar ook in Rotterdam (PlanetCake) en in Utrecht (tafelvan18). Heeft iemand ervaring met alle 3 en welke is dan het beste (heeft het meeste en veelzijdigste)

groetjes Nanda

13

kookpunt in breda is weg maar hij is over genomen. dus eigelijk zit er nog maar dan met een andere naam. ze verkopen er volgens mij nog steets de zelfde spullen.
ik heb daar de vorm gekocht voor de barbie taart en die was toen goedkoper dan van de kookpunt in rotterdam.

klik hier voor mijn website.

14

Ik ga morgen in Den Bosch kijken, dus dan kan ik je laten weten of het leuk is! Ik bedoelde inderdaad die waar Rianne de link van heeft gepost.
De site ziet er wel lekker fleurig uit.

15

Ini schreef:

Ik ga morgen in Den Bosch kijken, dus dan kan ik je laten weten of het leuk is! Ik bedoelde inderdaad die waar Rianne de link van heeft gepost.
De site ziet er wel lekker fleurig uit.

Oh ingrid laat je weten of het leuk is! Zal wel, hahahah. Wanneer zijn taartendingen nu niet leuk?
Maar ben wel nieuwsierig naar de prijzen die zijn vraagt voor fondant.
Veel plezier morgen!

16

Jalours!!! Wil er ook heen, maar zit gevangen op kantoor! (ja ben ilegaal hier :o )

Ben ook erg benieuwd! Helaas dit weekend geen tijd om zelf te gaan... misschien volgende week, of in de week erna.

17

Nou, ik ben dus niet naar Den Bosch geweest :(
Ga morgen of zaterdag nog een poging wagen! :)

18

Oh meid wat een pech! Maar wil je laten weten hoe het was. Ben echt onwijs benieuwd! Veel plezier morgen of zaterdag!

19

Ben toevallig vorige week nog bij de molen in Terheijden geweest. Ze hadden deze keer weer best veel. Nieuw waren bakjes met glazuur die vloeibaar gemaakt kan worden (voor op de cupcakes) in allerlei kleuren/smaken. Ik heb er eentje meegenomen, maar nog niet geprobeerd.

Die winkel van Kookpunt ben ik wel eens geweest, maar dat vond ik niks. Best prijzig en ongeïnteresseerd personeel. Ik lees nu dat hij (weer) is overgenomen. Misschien binnenkort toch weer eens kijken. Bij de winkel in de St. Janstraat (De Kookwinkel)verkopen ze geen decoratiemateriaal.

20

Babs schreef:

Inderdaad! Ik heb me meteen opgegeven voor een workshop daar! :) :) Hopen dat er nog plek is. Volgens de site wel, maarja... En als er plek is,d an ben ik maandag van de partij daar! :) :) :)

Groetjes,
Pauline.

21

Pauline schreef:
Babs schreef:

Inderdaad! Ik heb me meteen opgegeven voor een workshop daar! :) :) Hopen dat er nog plek is. Volgens de site wel, maarja... En als er plek is,d an ben ik maandag van de partij daar! :) :) :)

En anders moet je eens bij Lonnes een workshop gaan doen Daar heb ik ze ook gedaan, en ze is erg goed. Is in oosterhout, dus  ook 20 minuutjes van hier.

22

Nou, ik ben geweest hoor!
Ze is ietsje duurder dan de webshop (althans met de fondant), maar heeft wel heel erg leuke dingen. Heel veel uitstekers, veel decoratietjes/strooisels, veel tooltjes, crimpers, kaarsjes (mijn zoontje vond met name de voetbalkaarsjes heel interessant :D ).
Heb superleuke kant en klare figuurtjes van icing gekocht, die ik in verhouding heel goedkoop vond!
En als je iets wil hebben, kan ze het bestellen en heeft ze het redelijk vlot.
Qua bakpannen had ze niet heel veel, maar die zou je dus kunnen bestellen.
Ook hele leuke hebbedingetjes (servies, kaarsjes, servetjes....)
Maar ik blijf toch ook gewoon via de webshop bestellen, hoor, want dan kan ik gewoon 5 kilo marsepein en zo kopen.
Maar het is een heel leuke winkel, ziet er heel leuk uit!
Het is net iets buiten de stad, maar goed bereikbaar.

23

He Ingrid ik zat al op je te wachten meid. Je bent nog snel terug zeg, had je pas aan het eind van de dag terug verwacht ;)!
Toch leuk om er een keer een kijkje te nemen lijkt me. Gewoon voor de snuffel.
Maar toch zal ik zowiezo bij de webshop bestellen. Even op en neer rijden kom toch op hetzelfde neer als portokosten. En ja het is toch lekker relaxed achter de pc.
Maar als ik toch een keer in de buurt ben...... ja dan moet ik toch even naar binnen hoor! Lekker alles pakken en bekijken. Lekker mutsen, hahaha.

24

Hahaha, nou mijn zoontje van 2 was ook mee, dus das niet heel handig shoppen. Maar ik MOEST rolfondant hebben. Volgende keer ga ik alleen. Of met iemand die ook wel even wil blijven hangen, daar! :lol:

25

Oh ik ken wel iemand hoor!!!!!!!!! ;)