Onderwerp: IJskristallen
Er zullen er waarschijnlijk nog veel geshowd worden, want deze uitstekers waren erg populair op T&T. Eindelijk mocht ik ze nu eens gebruiken. Ze zijn vandaag getrakteerd in Robin d'r klas en met veel smaak opgegeten.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » IJskristallen
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Er zullen er waarschijnlijk nog veel geshowd worden, want deze uitstekers waren erg populair op T&T. Eindelijk mocht ik ze nu eens gebruiken. Ze zijn vandaag getrakteerd in Robin d'r klas en met veel smaak opgegeten.
Ze blijven ook zooo leuk!!
Mooi! Ze blijven echt leuk
Ja, ze blijven leuk he die sneeuwvlokken!! (nu alleen nog echte sneeuw!) Gaat goed met de foto's zie ik!
Ze blijven geweldig! En ik heb die uitstekers ook
Vind ze ook heel mooi!
Heb ook die uitsteker, maar ik kan niet echt zeggen dat mijn kristallen zo mooi worden als deze. Alles blijft aan elkaar zitten of het breekt af.
Zoooooooooooooo leuk zijn ze!
ja mooi! ik hoop dat ik de mijne overmorgen ofzo binnen krijg..
Wat een mooie uitstekers! Waar kan je die bestellen?
Groetjes,
Sandra
Webshop!
Aah, ik heb ze gevonden. Ik zat te zoeken naar de uitsteker die op jouw foto staat.. maar die van de webshop zijn niet doorzichtig.. ik keek niet goed.
Groetjes,
Sandra
Sorry, maar dat was een een kristal die in mijn kerstboom hangt, vond het wel leuk erbij passen voor de foto.
ze zijn prachtig!
Mooi!!!!
Ja,het zijn echt super uitstekers! Heel mooi!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » IJskristallen