Onderwerp: Rotterdamse
Hallo taartliefhebsters/hebbers,
Ik weet niet of ik het goed doe om in dit venstertje aan te klikken om mij voor te stellen. Ik ben namelijk nieuw op het forum. Mocht het zijn dat ik een verkeerde venster heb gebruikt, kunt u mij verplaatsen waar het wel hoort.
Ok, ik ben een Rotterdamse en heb een lieve vriend die mij graag assistentie verleent waar het nodig is maar niet te vergeten om het zelf te keuren. Sinds mijn jeugd houd ik mij bezig met kokkerellen. Ik heb voorheen surinaamse cake soorten gemaakt. Enkele jaren geleden had ik een start gemaakt om zelf een taart te maken en heb het daarna laten liggen. Nu heb ik weer de kriebels om verder mee te gaan. Alleen heb ik nog de kneepjes en technieken nodig om ook als jullie te worden.
Op het forum kom ik vaker langs en zie allerlei mooie taarten voorbij gaan. Vandaar dat ik mij heb ingeschreven op het forum om ook met jullie te delen. Het fijne van dit forum vind ik dat de vragen snel beantwoord worden en met respect omgegaan word maar ook elkaar stimuleren om verder te gaan. Mijn complimenten.