Onderwerp: eetbare glitters?
Ik ben op zoek naar eetbare glitters voor men kerstkoekjes weet iemand waar je die kan kopen ?
alvast bedankt.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » eetbare glitters?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik ben op zoek naar eetbare glitters voor men kerstkoekjes weet iemand waar je die kan kopen ?
alvast bedankt.
In de webshop kun je wel wat glitters kopen, maar dat zijn eigenlijk meer dust-poeders. Bij acds verkopen ze echte glitters (ik weet eigenlijk niet of ik dat hier mag noemen?).
bij maak je taart hebben ze eetbare glitters te koop. En ook bij ACDS inderdaad. Als je deze 2 zoekt op google dan kan je ze vinden.
Heb je veel nodig? anders kan ik je wel wat toe sturen, heb verschillende kleuren
Heb je veel nodig? anders kan ik je wel wat toe sturen, heb verschillende kleuren
Ohw echt!?! Ik ben jarig vandaag hihi
Welke kleurtjes heb je allemaal ???
Lang zal ze leven, lang zal ze leven, lang zal ze leven in de gloria, hieperdepiep HOERA
Lang zal ze leven, lang zal ze leven, lang zal ze leven in de gloria, hieperdepiep HOERA
Dank
gelukkige verjaardag
nee niet zo heel veel het is maar voor kerstkoekjes te versieren.
Wat voor kleur wil je hebben ,ik zal zo kijken welke kleuren ik heb
het is voor men sneeuwvlokjes te maken .
witte glitters zoek ik daarvoor.
het is voor men sneeuwvlokjes te maken .
witte glitters zoek ik daarvoor.
Welke ook heel erg mooi zijn, is de magic sparkle dust (geloof ik?) van de webhop hier. Dat zijn ook een soort witte glitters maar dan heel klein/fijn. Geeft echt een super effect op sneeuwvlokjes!!!
Ja, daar ben ik het helemaal mee eens, Mascha! Ik vind altijd dat het er daardoor een beetje satijnachtig uit gaat zien.
Maar ook de disco bleu violet van "edible art" is heel erg mooi. Dat is wel glitter. Een beetje parelmoerachtig, met heel lichtblauw glittertje.
mama_van_2_schatjes schreef:het is voor men sneeuwvlokjes te maken .
witte glitters zoek ik daarvoor.Welke ook heel erg mooi zijn, is de magic sparkle dust (geloof ik?) van de webhop hier. Dat zijn ook een soort witte glitters maar dan heel klein/fijn. Geeft echt een super effect op sneeuwvlokjes!!!
die had ik gezien toen in men bestelling heb gedaan maar waren uitverkocht
ik heb de volgende kleuren voor je, groen, rood, zilver, goud, oranje/roze
Hallo, ik wel wel graag kwijt dat er heel veel glitters van edable art wel eetbaar zijn maar ook heel veel niet let op als er NON-TOXIC opstaat mag jet officieel niet eten, het verteerd niet, de magic sparkles heb ik ook gebruikt bij de snowflakes en is erg mooi.
Jolanda
Hallo, ik wel wel graag kwijt dat er heel veel glitters van edable art wel eetbaar zijn maar ook heel veel niet let op als er NON-TOXIC opstaat mag jet officieel niet eten, het verteerd niet, de magic sparkles heb ik ook gebruikt bij de snowflakes en is erg mooi.
Jolanda
Hier is al een keer een discussie over gevoerd (wel of niet eetbaar): http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … hp?id=8463
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » eetbare glitters?