Onderwerp: eetbare glitters?

Ik ben op zoek naar eetbare glitters voor men kerstkoekjes weet iemand waar je die kan kopen ?
alvast bedankt.

2

Re: eetbare glitters?

In de webshop kun je wel wat glitters kopen, maar dat zijn eigenlijk meer dust-poeders. Bij acds verkopen ze echte glitters (ik weet eigenlijk niet of ik dat hier mag noemen?).

www.detaartentantes.nl
Workshops en webshop taartdecoratie. Ook afhalen in Zwolle en Elburg!

3

bij maak je taart hebben ze eetbare glitters te koop. En ook bij ACDS inderdaad. Als je deze 2 zoekt op google dan kan je ze vinden.

Mijn website: Presentaart

4

Heb je veel nodig? anders kan ik je wel wat toe sturen, heb verschillende kleuren

Veel taart plezier

5

bettie schreef:

Heb je veel nodig? anders kan ik je wel wat toe sturen, heb verschillende kleuren

Ohw echt!?! Ik ben jarig vandaag :D ;) hihi
Welke kleurtjes heb je allemaal :) ???

6

Lang zal ze leven, lang zal ze leven, lang zal ze leven in de gloria, hieperdepiep HOERA

Veel taart plezier

7

bettie schreef:

Lang zal ze leven, lang zal ze leven, lang zal ze leven in de gloria, hieperdepiep HOERA

Dank :D

gelukkige verjaardag :)
nee niet zo heel veel het is maar voor kerstkoekjes te versieren.

9

Wat voor kleur wil je hebben ,ik zal zo kijken welke kleuren ik heb

Veel taart plezier

het is voor men sneeuwvlokjes te maken .
witte glitters zoek ik daarvoor.

11

mama_van_2_schatjes schreef:

Welke ook heel erg mooi zijn, is de magic sparkle dust (geloof ik?) van de webhop hier. Dat zijn ook een soort witte glitters maar dan heel klein/fijn. Geeft echt een super effect op sneeuwvlokjes!!!

12 Laatst bewerkt door Ini (11-12-2007 09:51)

Ja, daar ben ik het helemaal mee eens, Mascha! Ik vind altijd dat het er daardoor een beetje satijnachtig uit gaat zien.
Maar ook de disco bleu violet van "edible art" is heel erg mooi. Dat is wel glitter. Een beetje parelmoerachtig, met heel lichtblauw glittertje.

mascha schreef:
mama_van_2_schatjes schreef:

Welke ook heel erg mooi zijn, is de magic sparkle dust (geloof ik?) van de webhop hier. Dat zijn ook een soort witte glitters maar dan heel klein/fijn. Geeft echt een super effect op sneeuwvlokjes!!!

die had ik gezien toen in men bestelling heb gedaan maar waren uitverkocht

14

ik heb de volgende kleuren voor je, groen, rood, zilver, goud, oranje/roze

Veel taart plezier

15

Hallo, ik wel wel graag kwijt dat er heel veel glitters van edable art wel eetbaar zijn maar ook heel veel niet let op als er NON-TOXIC opstaat mag jet officieel niet eten, het verteerd niet, de magic sparkles heb ik ook gebruikt bij de snowflakes en is erg mooi.
Jolanda

www.sweetsugarpies.com kijk ook eens op mijn site

16 Laatst bewerkt door mascha (12-12-2007 13:15)

jopamal schreef:

Hallo, ik wel wel graag kwijt dat er heel veel glitters van edable art wel eetbaar zijn maar ook heel veel niet let op als er NON-TOXIC opstaat mag jet officieel niet eten, het verteerd niet, de magic sparkles heb ik ook gebruikt bij de snowflakes en is erg mooi.
Jolanda

Hier is al een keer een discussie over gevoerd (wel of niet eetbaar): http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … hp?id=8463