1

Onderwerp: Waar rolfondant kopen

Hallo,

Ik ben accosiaal omdat ik meteen iets kom vragen zonder mij voor te stellen, hiervoor mijn excuses.

Ik wil voor de verjaardag van mijn dochter as zaterdag een taart zelf maken, nu is mijn vraag waar ik rolfondant kan kopen behalve in online shops? Want om online te kopen is het wat kort dag voor.

Ik hoor het wel,

Groeten Vera

2

Re: Waar rolfondant kopen

Vandaag bestellen, is overmorgen in huis bij de webshop hier.
Dus dat kan net. Waar kom je vandaan? Dat is handig om te weten als je het ergens anders zou willen kopen. ;)

3 Laatst bewerkt door mascha (12-12-2007 11:27)

Misschien is het handig om even te zeggen waar je woont, want het is niet bij een standaardwinkel als de hema ofzo.

[edit]: pardon, dat was al voor me gezegd :( opletten mascha ;)

Mijn website: Presentaart

4

Ja dat zou ik ook wel willen weten.
Nu heb ik het vandaag bij de webshop besteld, maar ik zou ook weleens willen weten of je het zo ergen zou kunnen kopen ( woon in omgeving arnhem )

5 Laatst bewerkt door Kaatje Koek (12-12-2007 13:24)

Taartje: dan kun jij shoppen bij de Grutterij in Oud-Zevenaar. (Even klikken op de Grutterij voor een linkje.)

6

Oh bedankt! Dat is maar 10 min rijden met de auto.
Zal er volgende week eens gaan kijken.

7

He taartje,

Laat mij dan eens weten hoe het daar was, ik woon er ruim een half uur vandaan, maar als het de moeite is ( dus de rolfondant lekker van smaak) dan rijdt ik daar wel een keertrje naar toe.

groeten Isabel

8

MMF zelf maken misschien een optie ?
Maar inderdaad gewoon hier in de webshop..ze zijn erg snel !

9

Zal ik doen Isabel!

10

Sorry, woon in Heerlen

11

Ik heb net bij de Hanos, 1kg rolfondant en 5x kleine flesjes kleurstof gekocht, de basis van de taart weet ik ook, dus ik kan nu gaan knutselen.

Ik zal ook wanneer ik nieuwe rolfondant nodig heb via deze site bestellen, maar nu was het te kort dag.

Groetjes en bedankt,

Vera

12

isabel-le schreef:

He taartje,

Laat mij dan eens weten hoe het daar was, ik woon er ruim een half uur vandaan, maar als het de moeite is ( dus de rolfondant lekker van smaak) dan rijdt ik daar wel een keertrje naar toe.

groeten Isabel

Hey hoi
Ik weet niet aan welke kant van Arnhem je woont, maar als richting Zwolle is zou je ook naar Oldenhof Kookkado kunnen gaan.
Daar hebben ze ook wel (rol)fondant (beide dus)
Maar weet niet hoe die smaakt. Omdat die van de webshop lekker is en ik meestal wel meer nodig heb, bestel ik daar nl
Gr. Jacqueline

13

Geen Wilton fondant kopen hoor! (die hebben ze bij oldenhof volgens mij) Dat is echt H

14

Hoi Vera,

In Beek heb je Het Suiker Atelier liggen. Dat is altijd handig als je snel iets moet hebben ;)

15

Nathalie schreef:

Hoi Vera,

In Beek heb je Het Suiker Atelier liggen. Dat is altijd handig als je snel iets moet hebben ;)

mmm, vind ik niet hoor ;) :lol: (sorry ben 'n beetje melig... :o)

16

mascha schreef:
Nathalie schreef:

Hoi Vera,

mmm, vind ik niet hoor ;) :lol: (sorry ben 'n beetje melig... :o)

Voor ons Limburgers wel hoor. Ik ben er op 5 minuten  met de auto!  Jullie hebben dan weer andere dingen zoals workshops in de buurt!  ;) :lol:

17

thanx voor de super tip!

Groetjes Vera

18

isabel-le schreef:

He taartje,

groeten Isabel

Hoihoi,

Ik ben er vanmiddag geweest, ze verkopen er alleen witte fondant en dit merk staat op de verpakking: pettinice , die is geloof ik wel bekend.
Ik vind het wel de moeite waard om er eens een keertje langs te rijden hoor, ze hebben h

19

hey masha
Bedankt voor je mening, hoef ik daar al niet meer over te twijfelen!!
Blijf lekker de kas van de webshop spekken :D